• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Skakis

    *gäspar* M kom hem vid 5 från jobb, då tyckte Nova att det var dags att kliva upp. M somnade i soffan och N passade på att greja på lite ensam.... *hehe* Masade mig upp vid 6, elling, elling hördes från vardagsrummet. Pappan hade tydligen ingen lust att göra välling Och hjälpa till med pottan Nu sover han i sängen och jag väntar på att klockan ska bli 10 så vi kan gå ut och shoppa


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • vanna k

    Å, vad spännande med miar!!

    Jag har förkylningssovit som en kratta. Tror jag ska gå och lägga mig igen.

  • Gonzo

    Åh, gud så spännande!

    E har fortfarade feber, har haft det sedan i onsdags typ... ska man vara orolig?
    Hon är hängig och knasar lite med maten. Ammar som en nyfödd dock. Om det nu var höstblåsor som R hade borde hon bli sjuk också snart, men varför bryter det inte ut?!

    Nåväl, dagen blir lugn!

    Skakis-->

  • Hilti

    God morgen!

    Spännande Miar

    *kramar Wyrm*

    Max blev biten i går hos dagmamman. Han har Leo's tänder som ett stort blåmärke på armen. Han hadde ikke blitt så ledsen, men hadde skällt ut Leo. Nå använder han det som ursäkt till allt. "mamma, ont armen" säger han og låtsas gråter med intervaller.

    Annars trivs han superbra med sin nye dagmamma. Jeg har fått ny snäll unge. Han er bestis med Basse (sebastian) og bråkis med med Leo


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • Diana

    Jag, Vilmer och Teletubbies 06.00. Vi somnade om mellan 07.30-8.00.
    Valter sov till 7.45

    Regn idag. IKEA kanske.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Aros

    Morgon!

    Regn här också idag. Skulle ha städat undan på altanen idag, men det funkar ju inte när det regnar. Inspirerad av Diana så vill jag åka till IKEA. Får se om jag kan få sambon lika exalterad. Flört

    Braxton: han såg lika rolig ut som du nog föreställer dig, dessvärre var det inte lika kul för mig som fick springa och försöka lägga honom halva kvällen. Räcka ut tungan Vet inte, lite kanske det är vårt eget fel. Han äter inte "sockrigt" speciellt ofta. Och den där kanelbullen var nog som 5 hemmabakade, massa sockerkletkladdig. Nåja, god var den iallafall.

    Hitli: Agaton kör fortfarande med att han har ont i knät, speciellt när han ska sova så komme rhan ut och uffar. Han skrapade upp det i början av sommaren.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Aros

     Hitli?! Det låter inte speciellt snällt. HiLTi skulle det ju stå såklart.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Hilti

    Aros, kärt barn har mange namn

    I dag er det Höstmarknad i Ed, men det spöregnar *typisk*

    I kväll skal Max på fest. Han skal sova hos farmor og farfar sammen med Emil, Filip og Emma. Det blir korv i bröd med brus serverad, deretter får de väre opp så länge de orkar


    Allting har en ende, pölsa den har to
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!