• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • jesslin

    Hyfsad natt. Mäktes inget att hon skulle ha feber. Tror hon är feberfri idag. Ska ta när hon ska sova lunch.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • MyFine

    godmorgon. tror jag lever idag. var tvungen och gå å spontankräkas en gång till igår.
    frågan är om jag verkligen ska fara på jobbet idag. Förlorar en massa pengar, men han skulle nog inte uppskatta å bli smittad.. och jag skulle inte vilja jobba till veckan om han är sjuk.

  • ica003

    Ozzan: jobbigt med kräkas och angående länkade tråden: Hoppsan! Eller som min sons favortituttryck: Ojj ojj ojj!

    är så sjukt trött...ska nog nana en stund nu när Joliboy sover... men jag har en tendens att hamna här...

    *styrkekram till Braxton*

  • MyFine

    Blir inget jobbande  för mig ikväll, känner mig helt död.
    *blääärk*

  • ica003

    jag får panik! Det är bara oktober och här på fl är det omröstning om julgranar och i tidningen läste jag om nominering till kommunens lucia och dessutom tre annonser för julbord och julmarknader Nej Nej Nej. *stoppar bomull i öronen och sätter på mig skygglappar*

  • Annie1982

    Wille har varit sjuk sedan i torsdags, hög feber runt 40 grader hela tiden... tills i morse, då han var helt feberfri Och han vaknade inte förräns vid tio! I´m shocked! Han som alltid vaknar vid halv åtta...

    Funderar på vad det kan ha varit för han har inte fått några prickar så tredagarsfebern verkar det inte varit... *fundersam* Han har varit relativt pigg också trots den höga febern...


    Lämna det bakomflutna före dig!
  • vanna k

    Vad mycket feber och förkylningar det dräller omkring. Mina ungar snorsnarkar så det hörs genom stängd dörr.

    ica- ja, herregud. Och ungar som säljer jultidningar.

    Har tråkigt. Och ont i hela kroppen.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!