• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Ylle

    annie: vet inte.. 3? oroad ska man i alla fall vara om det går upp och ner. ring sjukvårdsrådgivningen vettja.

  • TantG

    Haft en LUGN eftermiddag.  En kompis blev hitkommenderad och hon, J och Luna åkte till Lekslottet.  Ett par timmar senare kommer de hem. Luna var helt SLUT! Batterierna var totalt slut.  Roligt hade de haft.
    När Luna somnat käkade vi pizza och nu har J åkt till jobbet och kompisen hem.  Själv ska jag sova ganska så snart. 

    Börjar få svårt att gå hemma i lägenheten också. Hur ska detta sluta?


    *våga vägra smileys*
  • vanna k

    Isak började äta som en kladdkratta när han blev med bror. Nu för tiden sitter dom bredvid varandra i sina stolar och smetar och fnissar. Jag har slutat mata Paron.
    Jag har slutat titta också.
    Fast de är jävligt söta.

  • TantG

    Annie  3 dagar stämmer väl tror jag... Stackars liten.

    Lena.  Samma visa här... 50/50 bestick/hand.  Påpekar snällt men ja.  Det är som det är.  Det går nog över. Inte många ungar som börjar skolan äter med händerna.


    *våga vägra smileys*
  • miar

    Glor in en stund, inga bäsar här ju. Trött som en gnu.

    Hugo äter hur han vill, ibland med bestick, men mest med händerna. Fast på dagis är han jätteduktig! Bara bestick och sitter still. Han är ju typ störst nu på avdelningen.

  • linus

    Elias äter aldrig med händerna... han tycker inte om att bli kladdig.

    Både bra å dåligt..

  • Missix

    Gokväll!

    Emil gillar inte heller att bli kladdig. Det enda han äter med fingrarna är korv.
    Fast han äter inte så mycket iofs. Mycket lite. Fast jag tycker det blivit lite bättre med det äckliga Eskimokids faktiskt. Har ett helvete bara att få i honom det bara...


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • isolita

    kom på en rolig grej som hände i natt!
    Kl. 02.30.
    Jag sitter på sängkanten, totalt förvirrad, har sovit i ungefär 30 minuter. Stirrar på min son som ligger och gnökar för fullt i vaggan. Tänker följande underbara tankar:
    "En liten pojke!
    Är han min? Ja det är han. Har han redan kommit?!"

    Gött. Han har snart varit utanför magen i ett halvår
    Fantstiskt att jag kom ihåg dom exakta tankarna...

  • Skakis

    Godmorgon!
    I´m so happy! Barnet är nyvaket! och klockan är snart 7! *tjooohooo*

    Idag ska vi ha kalas för trollet. Tänkte att vi skulle ta det så det inte krockar med bebis. Har legat vaken sen 3 med riktigt schyssta förvärkar och jag var nästan säker på att kalaset skulle krocka med bebis big time. Det slutade så klart så fort jag klev ur sängen. Prutt.

    missix - vi har också problem med fisksörjan. Fast det verkar ge resultat så jag vägrar att ge mig. Vi använder "medicin-spruta" från apoteket och det blir en och annan tår men det går snabbt över

    isolita - Jag upptäckte en fotboll på magen för inte så länge sen. Förundrades över hur den hamnat där. Jag ska tydligen föda barn igen. Shit eller nåt.


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!