• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Dante

    Skakis! Har du Sydsvenskan?


    All you have to decide is what to do with the time that is given to you
  • Wyrm

    Oz: Blåser här med. Härligt att cykla med Zacharias till dagmamman på morgonen. Då är man glad att i af han har vindskydd eftersom han sitter bakom mig.

  • jesslin
    Grattis Dante!!! SkrattandeSkrattandeSkrattandeFin mage Linus.

    Snart dags för Sofia att firas på dagis. Hon kan nog gå imorgon. Ingen feber, bara hostig. Hon som aldrig vaknar på nätterna var såklart vaken inatt. Ställde sig upp i sängen flera gånger när vi trodde hon somnat om. Till slut gav jag upp och lade mig där inne. Hon vill i alla fall inte käka välling på nätterna längre. Något positivt i alla fall.

    Måste slå in presenter snart, inte gjort det ännu,
    Sofia fröken busan nummer ett
  • Wyrm

    Hur många i tråden är det som har "riktig" säng till tottarna nu?

    Zacharias får ju sin fullstora säng när han fyller 2. Det känns lite nervöst. Tänk om han bara kommer upp upp upp hela tiden?

    Vi fick hemska skuldkänslor här hemma imorse iaf. Vet ni varför Zacharias låg och ropade igår och inte ville sova? Han hade bajsat och ropade på mamma och pappa för att de skulle komma och byta den. Jag var ju så säker på att han ropade för att han inte ville sova, som de andra dagarna. Till slut orkade han väl inte ropa mer, när vi aldrig kom, så han somnade. Med bajs i blöjan.
    Grinade massvis imorse när han vaknade. Det sved väl säkert. Stackarn. Jag har som sagt hemska skuldkänslor.
    Jag trodde ju bara att han inte ville sova igår, när han inte var ledsen eller så, utan bara ropade ändå.

  • jesslin

    Wyrm. Vi har en säng stående och väntar på henne. Ska ta tag i det när vi hälsat på syrran, alltså om några veckor. Hon lyckades ju klättra ut spjälisen. också orolig att hon ska börja springa upp och så. Sover bra i spjälisen.

    hon kan säga smokey... Som grannkatten heter.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • Skakis

    Dante - Nej, vu har sugiga HD *prutt* Är ni med i tidningen?


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • linus

    Elias sover på madrass 90 cm på golvet.

    Ska hämta en 120 säng åt honom å bara skruva av benen.. såna metallben fr ikea på. Det är min gamla säng.

    Tänkte att det kan vara skönt med en bred säng nu när syskon kommer för pappa lär ju få sova inne hos Elias ibland.. å det gjorde han i förrgår natt med för han hostade så.

    Lite väl trångt i 90 säng

  • Dante

    Skakis: jupp, El Danto är med!


    All you have to decide is what to do with the time that is given to you
  • Skakis

    Dante - Åhå, man kanske ska läsa Sydsvenskan idag då

    Just när det kändes som inget mer kunde gå fel så krockade jag med perkulatorn när jag skulel sträcka mig till en hylla så nu har jag ett stort brännmärke mitt på naveln Varför måste vissa dagar pissa en rakt i fejjan?


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Gonzo

    Grattis Dante! *sjunger för full hals "Ja må han leva"*

    R har en vanlig säng och det funkar toppen. Han kommer aldrig upp ur den (jag vet att bara för att jag skriver så kommer han komma upp hur mycket som helst nu).

    Tänkte skriva något mer men min rara dotter vill ha min  uppmärksamhet!

    Kramar

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!