• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • TantG

    *gapskrattar*

    Typ...  missklick från min sida.


    *våga vägra smileys*
  • Wyrm

    mossan: Nää, jag menade inte alls det dåliga man hört om snitt. Jag har hört dåliga saker om vaginal förlossning med. Jag syftade bara på skillnaderna i medicinska risker mellan de två, varav då snitt är farligare eftersom det är mer riskfyllt och påfrestande för kroppen. Om inte annat säger ju det sig själv.

  • LenaLiten

    Fnissar fortfarande lite åt Vannas tvillingnamnsförslag.

    Här har vi haft två-åringversionen av valfri katastroffilm. Så många arga anfall och så mycket gråt har jag aldrig sett. MAYHEM!
    Men nu sover de sött och jag ska strax göra dem sällskap. Måste bara säga ett par saker:
    Stackars Max. Eller stackars Hilti egentligen, det där nattskräck verkar verkligen vara hemskt obehagligt.

    TANT! BEBIS! IMORGON!
    Jag är helt allvarlig; jag kommer vara inloggad hela dagen imorgon. Vem är det som är rapportör? Jag vill faktiskt få veta ALLT!

    Godnatt flickor, sov lugnt.

    (Åh vad jag skrattade när jag läste det här förut.)

    At a U2 concert in Glasgow, Bono asks the audience for some quiet.
    Then in the silence, he starts to slowly clap his hands.
    Holding the audience in total silence, he says into the microphone "Every time I clap my hands, a child in Africa dies."
    A voice from near the front pierces the silence; "Well, stop doing it then."

  • Braxton

    *Kramar Ankan*

    Hilti, J är så där periodvis... Jag vet inte om det är för att han var känslig mot laktos förut, eller om det ar nattskräck. Han bara skrek å grät i en kvart-halvtimme.. kunde göra det 5 nätter i rad. Inget hjälpte. Jag gick runt med honom hemma, runt runt.. sen slocknade han bara å sov. Så vaknade han igen efter en halvtimme, timme å samma sak
    Har tyvärr inget råd, men ger dig en stor kram. Det är jättejobbigt det där Jag gör så att jag går runt med honom, då är han lugnast.

    En tanke bara... om han ropar på Emil å Thomas.. KAN det finnas NÅT som skrämmer honom? När han tittar på dom? Varför ropar han just på dom? Bara en fundering.... Kram till dig!

  • TantG

    Lenaliten... vill du vara rapportör?

    *måste ladda mobilen med pengar*


    *våga vägra smileys*
  • Diana

    Men Tant-JAG skulle ju få vara rapportör

    Bokar in mig hos Patsy då istället.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • vanna k

    Och jag som kanske inte har internet imorgon? Jag vill inte vara rapportlös.

    Tant- kan du ha Laban ute innan klockan elva tror du?

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!