• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • isolita

    Kikar in snabbt efter Marit Bergman konsert som var helt grym! Jag är så lycklig och så där Känner att mitt liv är tillbaka lite igen

    Många lyckosparkar till Tant imorgon! Det kommer att gå skitbra och ajg kommer att hänga här jag lovar!!!

    *skrattar fortfarande över det där med Bono som Lena skrev nyss *
    Ps Mangan garvar oxå, jag läste upp det för honom

    Måste lämnat tillbaks datorn och sen sova. Hur man nu kan göra det när man är så lycklig?

  • Hilti

    Mornings

    Vaknar tidligt men glad etter en natt utan Max "nattskräck". Jeg er jo ikke sikker på om det er det, men det passer med beskrivningene på nätet.

    Skakis, det hjalp å väcka honom *hurra*

    Aros, det låter jobbigt med kompisens son.

    Braxan, tror ikke det er nåt hemskt han forbinder  med Emil og Thomas. Det er favoritarna og han gråter sine modige tårar varje gång det er slut på filmen.


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • TantG

    Hilti. GUD VAD SKÖNT för dig.

    *klart jag är vaken* laaaaaaaaaaaagom nervös!


    *våga vägra smileys*
  • Skakis

    Hilti - Vad bra! Underbart!

    tant - godmorgon Håller tummarna för dig idag, jag ska ut och äta lunch med en kompis och vet inte hur jag ska klara mig... får nog tvinga Diana att vidarereapportera


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • TantG

    Tjejer. Ni måste tänka på att jag är "omogen", dvs det här kan ta TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID. Men jag skall glatt rapportera.  *ler*


    *våga vägra smileys*
  • Skakis

    det kommer att gå fort, jag känner det på mig En drömförlossning helt enkelt


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • jesslin

    God morgon. Vi ska snart väcka denna lilla tjej..
    Som fyller 2 år idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller ja, hon gjorde det 0.54 inatt. Cool
    Grattis Sofia! SkrattandeSkrattande


    Sofia fröken busan nummer ett
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!