• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Wyrm

    Gomorron!

    Grattis Sofia på 2årsdagen! Hipp hipp hurra!

    Lycka till, tant! Heja heja! *kramar*

  • Wyrm

    För övrigt, fråga.

    Vi har 3 grader idag bara. Bör man ha långkalsonger under jeansen på Mune då? Det är inte väder för överdrags eller galon eller utan det "räcker" annars med jeans.

  • titti76

    Linus - fler fördelar med det är att man kan äta så mycket tårta man vill utan att ha dåligt samvete

  • jesslin

    Titta. Ska ni också ha kalas på söndag? Härmisar.
    idag ska vi bara var F:s familj hemma hos farmor och farfar, vi ska käka texmex och chokladtårta. *längtar*


    Sofia fröken busan nummer ett
  • jesslin

    wyrm. Skulle nog ta långkalsonger.jag skickae med överdragsbyxorn(inte så jättefodrarde) för hon har strumpbyxor och klänning idag.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • titti76

    Åh chokladtårta lät gott. Jag har beställt en Nalle Puh tårta, får se hur det blir.

    Har värsta stryktvätten här som jag borde ta tag i, känner mig inte det minsta sugen på det.

  • Diana

    Titt-det är både lördag och söndag. 10.00 tror jag.
    Och så är det Loppan i E-tuna den 18/11.

    Och så har jag lite babykläder i kalas-skick. *blink*


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • titti76

    Jag hörde från Petra om loppisen i E-tuna. Tror att Stefan är iväg på nåt NATO tjafs då i Småland, nyopererad gräsänkling känner nog inte för loppis då

    Vill vara 100% säker att det är en kille innan jag köper på mig för mycket. Återkommer kanske senare.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!