• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Moja

    diana -

    Men va duktig han är då! Joel har låååångt kvar tills han blir rumsren.

  • Ebbis

    Ebba har oxå låångt kvar...känns som om hon aldrig kommer att bli torr..

  • Skakis

    Diana - "varvid" 1920-talet ringde och dom vill ha tillbaka sitt språk *fniss*


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Diana

    Patsy, min Patsy. Jag är onykter
    Dra på MSN vetja!


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • mossan

    bidde inget läkarbesök ikväll inte.. d skulle bli så sent.. typ efter 23 o jag håller på o somnar nu.. ska gå o borsta tänderna o sova nu.. vi ska ta d en annan dag i helgen istället.

    Godnatt tjejer...

  • mossan

    Ebbis---> jag är avis som fan.. planerar en resa på sportlovet med amira om jag fått pengarna tills dess..

    Amira har också en bit kvar till rumsrenhet.. men gillar o springa naken iaf.. vill precis om valle ha blöja när d e bajs på g..
    på dagis så brukar hon bytas på innan vilan o vaknar torr o går då på toaletten o kissar.. hemma vill hon inte alls göra det men tycker om o gå o  sitta på pottan iaf.. alltid nåt.. tänker inte stressa henne.. men till sommaren tror jag absolut att hon blir torr.

    Godnatt var d ja.. trööööööött.. ZZzzzZzzZZZZZZZ

  • Braxton

    J tackar för grattisarna

    Här har det bakats och städats för morgondagen. Sa till snickarn att " i år blir det litet kalas" Förra året var vi ..jaaa.. typ kanske 25 st. I år skulle det bli dom som står J närmast. Typ jag snickarn, hans barn, mina syrror 3 st å å ena syrrans familj. Men men. Bjuder ma nen så kan man inte låta bli att bjuda alla. Så jag ahr sagt att de tär öppet hus. Vi är ju så många i familjen. Så.. nu är jag uppe i 16 st som ska komma.

    Diana

    J kissar också i toan ofta nu förtiden. Kan gå många timamr å han är torr i blöjan. DÅ frågar jag om han vill kissa. Då springer ha ntill toan å tömmer hur mkt som helst.

    Han ska ocskå härmas. Han härmar snickarn. Ska stå å pinka precis som han. Men han når ju inte. Så han ställer sig på tårna å sträcker p åsig och draaar i snippen så att den precis når till toaringen. Men det går ju inte Så han får snällt sätta sig.

    Nu ska jag plocka undan det sista.

    Natti!

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!