• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

    tror ocskå på d att hon m alla barn e troll..  d kan inte vara möjligt o få så många ungar.. lr jo visst men inte tvillingar o trillingar o femlingar varenda gång..

  • Diana

    Grattis Uppsala!!!!!!!!!!!!!!!


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Hilti

    Max har fått dagisplats, endelig..... Han börjar inskolning den 23:e oktober, så det blir spennande

    Tänk at jeg har glömd att berätta det, men når man går med husplaner i magen er det mycket som blir glömd


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • mossan

    har en trött o grinig unge här som iaf har fått i sig middagen men vill gärna sova så vi går o lägger oss nu.. hon har lekt o stojat som bara den idag så inte undra på att hon e trött..

  • MyFine

    Nu har vi haft kalas igen. Jäklar vilket kaos, och ändå var det bara 3 ungar här.
    *helt slut*

  • mossan

    insåg att d var för tidigt.. då vaknar hon tidigt im..

    d var då ingen hit o ha kompis o dotter här.. visste de sprang o hade kul lite grann men för d mesta kommer hennes 4 åring o grinar för amira vill ha det hon har.. i den åldern brukar de ju ändå kunna vara snäll mot de mindre o ge dem saken för de vet att dem är så små att de inte förstår de andra småttingarna alltså.. 4 åringarna på dagis e ju så snälla o jag minns amiras kusin hur snäll han var med henne..

    hon tar amiras saker o springer iväg o gömmer sig för o få leka med dem själv.. amira ser ju upp till henne o vill göra o ha allt som hon har.

    skönt när de gick.. o inte att min kompis ens gjorde ett försök att hjälpa till o städa trots att d var hennes barn som rev till mest jag städade där.. o hon tittade o sa men städa det där sen istället gumman..

    inte heller sa hon till sitt barn o hjälpa till o städa d hon rivit till.

  • mossan

    fick ett sms av min kompis nu.. hon skrev.. tycker att du behandla dina gäster m mer omsorg, känner att jag inte vill vara vän m dig längre d blir bäst så. ha d så bra i fortsättningen. hej.

    vafan vill hon av mig.. jag bjöd barnen på festis o bullar i parken o här hemma gjorde jag kaffe åt henne.. visst.. jag serverade d inte till henne.

    jag städade även ensam efter barnen.

    vad kan jag ha gjort som var så fel..

    märkte att d var nåt m henne när hon gick.. men hon kan inte ens säga det utan måste skicka d i ett sms.. omogen tjej.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!