• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Missix

    Mossan; Vi är kvinnor av en enda anledning. Vi har lättare för att ta oss an olika roller än män.
    Vi ska vara mamma, fru, älskarinna, vän, arbetskamrat, sladderkärring, städerska, hushållerska och allt annat samtidigt. Vi ska kunna vända på en femöring från att städat toan till att amma barn och sen knulla. Inte konstigt man fan blir förvirrad ibland!

    Ozzan; Grattis!

    Diana; Grattis på dig med, typ....


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • vanna k

    Missix- i så fall är min man i de flesta fall mer kvinna än jag

  • Missix

    Tant; A fan det gjorde jag ju


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Aros

    Ylle: så gör dem här också, men eftersom A bara är knappt 3 timmar om dagen behövs inte det. Eller rättare sagt har inte behövts när det var varmt ute, nu är det väl skillnad. Dem är inne på morgonen och går sen ut, när jag hämtar honom har dem oftast inte plockat in honom än (men han har mjukisbrallor där utifall att). Nåja, ska stryka i namnlappar i hans vantar ikväll samtidigt som jag ser på tv. Blir söta tjejlångkallingar i morgon också.

    Agaton kom precis upp, han hade bajsat (som vanligt 10 minuter efter sängdags de senaste 2 veckorna). Sååå söt, då har han med sig sin Lilla My docka och förklarar att hon minnsan också har bajsat och måste torkas av.

    Ozzan: vad för bil? *nyfiken* 


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Aros

    Missix: lol helt rätt! Och helst ska man se j-vligt snygg ut samtidigt man gör allt det där.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Missix

    Aros; Visst ska man... Städsjaletten *stavas?* ligger risigt till när man ska dra på den kåta minen. Men allt för att bevara papiljotterna under.


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • TantG

    jobbar på en förlossningsberättelse... mår skitpiss fan idag.  Feber... (nej ingen mjölkstockning) och sjukt ont överallt.  Leder och fogar är inte vad de varit.  Tror på flunsan,  KUL med ny bäs, avis storasyster och en kropp som totalt lagt av, SAMT jättebomber som sprutar mjölk... och jaaaaaaaaaaaaaaaaa  jag sitter här igen och PUMPAR!

    Läst igenom hela tråden dock.  FAn vad ni har fått mig att skratta.  Underbart.

    Iso och Di har dragit några klockrena.

    Ang krystvärkar och sms. Skulle inte tro det va.  Jag var mer eller mindre obedövad, sjukt fokuserad och vi hade faktiskt rätt bråttom.  En underbar coach till BM fick allt att gå bra.

    Laban hade taskiga värden som ni redan vet.  APGAR låg på FYRA när han kom ut. Lite stressigt. Han hade bajsat i fostervattnet och de trodde han hade en infektion. Det var dock aldrig någon fara på taket.

    Jag fick min revansch.  På fredagsmorgon går jag ut i korridoren med Laban och ser läkaren som nekade mig igångsättning. Jag har ALDRIG varit så stolt. HA!  Jag kunde visst.

    *tårögd*  Vimsigaste inlägget ever men ja...  feber, amningsgröt och sömnbrist... ja ni vet...


    *våga vägra smileys*
  • mossan

    Aros-- oooh vad sött.. d m lilla my..

    Missix-- tror ändå att d sitter kvar lite från förr d att jag kan ha svårt o släppa tanken på amira o då kan jag ju inte släppa in tankar på sex i huvudet samtidigt.. d blir äckligt.. jag e knäpp kanske.. men så har d varit sen hon föddes.. när jag e nån annan stans går d lättare.. visst gick d här också iaf m läkarn.. ALDRIG m min man.. men han var så avtändande mot slutet ocskå.. fettade till sig rejält o låg o sov på soffan jämt m linne typ o inget under.. alltså nedtill.. så kom han upp på morgonen.. o jag tyckte fan d var äckligt o se han gå där m snoppen dinglande o linne som slutar halvvägs ned på röven.. uäck.. *ryser vid tanken*

    men läkarn e iaf supersexig.. muskler o allt.. mmmm vilken härlig kropp o tafsa på..

  • Skakis

    *kramar om* tant och längtar efter mjölkstockning, pumpen och avslag


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!