• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Missix

    Di; Klart det är ett ja ju! Hör ju vem som helt.
    Skicka ett sms till honom o säg att du nu mer är utan skydd och väntar på honom när han kommer hem... Han looooovade ju


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Skakis

    Diana - Ett självklart JA i mina öron. Ut med spiralen och kör så det ryker bara


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Diana

    Vi har inget skydd
    Men jag blir ju inte på smällen utan mina kära tabletter (som f.ö finns kvar hemma)
    Jaaa. Han har ju i princip lovat nu!

    Kanske för att Valters käraste ägodel just nu är en handväska i guld?


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • mossan

    nu kommer glädjedödaren.. men d e nog bara ett annat sätt o säga nej för mina öron iaf.. lr ögon i d här fallet..

  • mossan

    Vad hon sover sött i mammas säng då lillskruttan..  känns som sagt tryggare o ha henne bredvid mig när hon slagit i huvudet idag..  ja e ju nojig ändå som d e om nätterna o vaknar mitt i natten o går o kollar så hon andas för jag e inte van att hon sover så länge i sin egen säng ju..

    men im e d backt to sin egen säng igen.. men d ska bli mysigt o krypa ned bredvid henne ikväll det är så tomt i sängen nuförtiden när jag lägger mig ju... tänk er att nästan varenda natt sen hon föddes har hon sovit m mig.. hon vägrade ju sov i spjälsien också.. gick en stund sen vaknade hon.. hon vill ha mkt plats när hon sover o då kände hon sig säkert lite instängd o vaknade o grät o skulle över till mig o jag orkade inte hålla på o somna henne o lyfta tillbaka.. somnade ju själv igen ocskå när hon somnade.

  • mossan

    nä om jag skulle ta o hoppa in i duschen en snabbis för jag har svettats så hiskeligt mkt idag sådär så man börjar frysa sen när svetten typ torkar in.. vad äckligt d låter.. men ni förstår vad jag menar..

  • Missix

    Mossan; Naturligtvis, vi var lite ironiska för att göra Diana till viljes... Säga det hon vill hörs liksom...


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • mossan

    kom på en sak bara.. satt o tänkte o kommer ihåg allt prat om analsex här i tråden.. helt apropå ingenting.. o min kommentar till d hela o så.. d var ju f.ö m den här "läkaren" då.. o försöker han d igen då slänger jag ut honom genom fönstret.. e alltid lika orolig att han ska vilja ha d igen.. men än så länge e d lugnt ju..

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!