• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • MyFine

    Hampus skulle nog få gå på dagis med bara lite hosta. Om han mådde bra så..

  • Skakis

    Ozzan - Hon verkar inte sjuk på nåt vis, har bara hosta som är värre på nätterna


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • TantG

    Förlossningsberättelse klar.  Inga farligheter. Båda barnens finns att läsa i bloggen.

    Skakis  bara hosta=dagis.


    *våga vägra smileys*
  • linus

    Morron

    När vi kom hem igår så hade ju Elias feber.. idag är den borta...

    Brukar era barn ha så? Feber några timmar bara?

    jaja.. nu ska vi mysa idag .. inget dagis ifall att febern kommer tillb.... kankse baka nått inför kalaset Kyss


    Mamma till Elias 041030
  • Aros

    J-vla förlossningsberättelser! Blir alltid tårögd och snyftig när jag läser. Men fint är det.

    Agaton är på dagis, men är beredd på att dem kanske ringer och ber mig hämta honom. Hans mage är inte i form. Men han är pigg för övrigt, därför jag lät honom gå. Kan behöva 2½ timme barnfritt idag om han blir sjuk sen.

    Sovit värdelöst inatt, inte van vid att vara ensam juh.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Dante

    Skakis: Dante har också hostat inatt...han är lite förkyld fortfarande, men hostade inte i morse så han är på dagis


    All you have to decide is what to do with the time that is given to you
  • jesslin

    linus. det har hänt. Sofia hade ju typ 38 när jag fick åka hem från jobbet, sedan inget mer.

    Menade 2 veckro innan.

    Skakis. Ja, Sofia är hostig men på dagis.
    Ska kika in till tant.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • Skakis

    Det blev dagis. Skönt! Jag börjar bli orörlig *grrr* linus - dte har hänt flera gånger. Jag tror det är immunförsvaret som slår på stora trumman för småsaker ibland och huxflux är man av med bassisluskerna


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Skakis

    Oj!

    Vad fint det blev med stycken och allt


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!