• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

    linus- blodpudding är gott ju.. med lingonsylt o KALL mjölk till.. vi älskar det här hemma.. amria äter den rå t.o.m hon kan inte vänta på att jag ska steka den knappt... alltså hon får bara lite av den rå men hon VILL ha den på en gång.

  • Ebbis

    Här hemma äts det oxå blodpudding, fast bara Ebba då! Hon ska faktiskt få det idag Nu sitter vi och vräker i oss varsin nybakat rosenbröd...mmmm...

  • linus

    Hmm... jag tog in E när han vaknade til lefter en timmes sömn.. la oss å gosade i sängen å somnade ...

    Nu sover han fortf!!!!!!

    Så här kommer han nog hålla låda till 21 ikväll!


    Mamma till Elias 041030
  • MyFine

    Blodpudding är ju så videräckligt så det inte är sant!! *glärk*

  • Hilla

    Är lite rädd nu...berättade att jag blev spådd en flicka...hon har haft 11 rätt av 11 hos dom jag känner. Hon hade tydligen också sagt att jag kommer få en väldigt väldigt jobbig förlossning, är rädd nu...för jag litar på det hon säger eftersom hon haft rätt på alla jag känner

  • mossan

    blodpudding är jättegott!! nu blir d dock makaronehjul o köttfärssås.. amira hittade ett överblivet ägg från frukosten o utbrast glatt GAA (=ägg) så hon sitter o äter ägg nu också..

  • Hilti

    Tjolahopp

    Max satte i halsen hos Boggwill i dag, så Boggwill måtte ta det der gräppet på Max för at han skulle andas *huva*

    Max börjar innskolning på Myran på måndag, og mamma har blir nervös Men han älskar sin nye Boggwill og bästisen Bastian. Undrar hur dette skal gå?

    Mossan, instämmer med de andre. Mat er viktig, dvs rätt mat. Kolla upp med läkare i tillägg...


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • Wyrm

    Blodpudding är gott här hemma med.
    Min favoriträtt är för övrigt pölsa.

    Jag har ont, by the way. Smällde i knät hårt som fan i kanten på dörrposten tidigare idag. AJ! Det gjorde så ont att jag började gråta lite, trots att svärfar var här.
    Nu gör det ont att stödja på benet och böja knät gör svinont, knät känns nästan trögt att böja liksom. Ajaj.

  • mossan

    hade värsta gråtattacken idag på e.m... ringde amiras fröken för o säga att hon skulle vara ledig idag.. visste inte om nån av hennes fröknar skulle vara kvar när jag kom o hämtade så jag ville meddela dem i tid.
    Sa att vi ska hälsa på på nya dagiset, o hon sa att d blir ju tråkigt för oss o säg till då så måste vi ha en avslutningsfest och skriva ut alla kort på henne från datan (börjar grina igen nu när jag skriver om det.) det är så sorgligt.. älskar hennes dagis o hon med.. hon har ju typ växt upp m de där barnen o fröknarna.. men jag tror d e svårast för mig.. känns så sorgligt som sagt.

    fan tårarna bara rinner på kinderna här nu.. jag vill inte att hon ska sluta egentligen men d e ju tvunget för vi pallar inte o pendla såhär ju.. när jag kommer hem efter att ha hämtat henne har jag suttit o åkt i nära 2 timmar ju o amira är trött efter dagis o har åkt också så vi e ju inte på d bästa humöret nån av oss när vi kommer hem.

    tycker d ska bli kul m nytt dagis men såååååååå sorgligt att hon ska sluta på sitt gamla.

    förskolan heter arken o amiras nya avdelning heter grodan.. sött..

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!