• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • vanna k

    Mossan- jag äter anidepp nu och det har tagit fjorton veckor att få rätt dos och bli av med dom jobbigaste biverkningarna. Jag mår ju _mycket_ bättre så det var helt klart värt inkörssträckan. Men jag önskar att jag hade tagit tag i kost, motion och lite avslappning innan det gick såpass långt.

    Å andra sidan orkade jag inte ta tag i mycket alls av egen kraft just då. Trots att jag verkligen försökte. Svårt det där.

    Hoppas du snart blir lite piggare!

  • Hilti

    Tant, er det sant? Jösses hva det kommer att göra ont i lökarna i starten Men det er klart det löser seg når lökarna blir vane....

    Di, jo så var det nog


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • mossan

    vanna-- nä jag orkar ju inte ta tag i nånting o sen att sitta o åka över hela stan 2 ggr om dagen  sammanlagt 4timmar gör ju inte saken bättre lr gör att man blir piggare ju.. är så jvla slut när jag kommer hem från att ha lämnat.. då har jag varit ute o rest i ca 2 timmar.. o e sååå trött o så ska d göras massa måsten.. ringas massa samtal o så.. sen måste jag åka för o hämta amira.. stressar som fan för o hinna dit i tid o helst lite tidigare än 16 men d går inte.. sen e hon trött efter dagis o jag e trött som fan efter ytterligare 2 timmars resande.

    men jag ska gå o träna igen så fort hon är inskolad o klar på nya dagiset..

    nuförtiden går jag mest som i en trans ju.. helt håglös o orkar ingenting.. tvingade i mig makaroner o köttfärssås ikväll m amira.. höll på o spy.. fy fan..  NOLL matlust.. kändes som jag tuggade papper typ klarade inte alls o äta upp.. ändå var jag hungrig.

    var förbi apoteket o köpte vitaminer iaf.. nå kosttilskott som innehåller dagsbehovet av vitaminer.

  • TantG

    Mossan  ang vägbeskrivning.  Kartdelen i telefonkatalogen. (finns på nätet)  Bara att zooma ut så kan du nog hitta en någorlunda väg att gå. Eller ta bussen första dagen och sedan utifrån det leta upp en lämplig promenad rutt.


    *våga vägra smileys*
  • mossan

    Önskar jag haft måååååånster lökar m amira.. d var lika små o skruttiga som alltid.. o inte förräns hon hade sugit sönder mina bröstvårtor så var d nån som visade hur hon SKULLE suga.. hon hade ju tuttat helt fel o jag hade inte en droppe mjölk nästan i början heller.. den kom igång efter nån dag.. minns hur hemskt d var o ha henne fast som en igel på såriga bröstvårtor.. satt o skrek rakt ut nästan medans bm tryckte fast henne på tutten.. är fortf arg över att d gick så långt innan nån kunde visa mig lr kolla att hon sög rätt..

    e bebissjuk som fan.. vill vara gravid.. vill få bebis.. vill amma bebis.. vill göra allt rätt som jag gjorde fel m amira lr inte hann m henne för min kära man stressade mig till o göra allt annat också.

  • mossan

    Tant- ska ta bussen dit im sen kan nog personalen visa mig hur jag ska gå hem.. e d bra väder o man har god tid så kan man ju promenera.. men i vinter lär d nog bli buss.

  • mossan

    här var d dött igen..  loggar ut o går o lägger mig.. har lagt fram fiiina kläder åt min lilla docka till dagisbesöket im.. hon ska ha sina nya cityshorts.. rutiga fr h&m m vita tajts under o bruna moccastövlar.. ljusrosa kofta o gröna vinterjackan o rosa fingervantar o ljusrosa hårsnoddar o en brun långärmad t-shirt tror ja d blir under koftan.. allt väldigt färgmatchande.. måste ju göra ett bra intryck första gången

    klär henne ju inte så fint bara för en vanlig dag på dagis men nu ska vi ju bara på besök o då kan hon ju abslut vara finast där.. d e hon ändå så  i mammas ögon

    går som sagt o kryper ned m amira nu.. ja ännu en natt i min säng.. för min skull  har så lite tid m henne att jag vill rå om henne lite under natten.. imorgon ska vi ha mysigt o ta d lugnt utan massa resande.

    ses imorgon bitti.. då kommer nya spisen också.. spännande.

  • mossan

    tror att d här resandet har mkt o bidra till min trötthet också faktiskt som jag sagt.. ville bara säga d igen.

  • mossan

    vanna- vad e biverkningarna förresten av anitdepp?? borde jag veta som läst om psykofarma men d var så länge sen o jag minns inte.. kan ju iofs fråga mamma som jobbat på psyk i över 20 år. men men..

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!