• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Diana

    Sitter med mobilen redo-och jag lovar jag masar mig upp till datorn mitt i natten om messet kommer då.

    Skakis-kan inte Mangan sätta på dig på fikarasten eller nåt? Eller ska jag komma?


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • TantG

    YAY!... Go Skakis.  Go Linus!

    Personligen är jag deppig... vad fan tänkte jag med? Hur kunde jag vara så satans egoistisk att jag skaffade en till?

    Det dåliga samvetet sliter mammahjärtat i bitar och jag gråter i famnen på min två-åring. *bölar lite*  Babyblues? Jag?  *suck*

    MEN! Har fixat med FK och föräldrapenningen, lämnat in alla papper, sett till att skattemyndigheten folkbokför en liten Laban Urban Hilmer... Tagit en redig promenad, handlat frukt och samt jagat familjerätten. Tvättat två maskiner tvätt och sorterat undan en massa annat.

    Hittat en spöktröja till Laban och en med Darth Vader till Luna. SAMT anmält Luna som 15 timmars barn.  Jävlar vad jag har varit effektiv.


    *våga vägra smileys*
  • MyFine

    O jisses vad det föds barn!
    Kul!!!

    Här bilr det då inga barn gjorda. Jag har cykelvärk så inihelvete och är sur och grinig.
    Och svärmor kommer imorgon. Perfekt.

  • vanna k

    Tant- lite baby blues hör ju till. Dessutom kommer ju Luna att få mycket mer tid med dig nu när du är hemma med Laban.

    Jättefina namn förresten. Jag hade Laban som förslag till Aron men det gick inte igenom.

  • Skakis

    Diana - Han knulla? Nu? Njae, det faller nog inte honom riktigt i smaken. Han är en klenis
    Kommer du hit och hjälper en stackars värksvaging?

    Tant - *kramar i massor* Får köra med den gamla dängan; Det blir bättre! Och; Du är inte ensam!


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Diana

    Jag=en doula
    *rycker en squash ur växthuset och sätter mig på kvasten*


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Diana

    Ich komme sofort!


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • mossan

    kikar in.. en till som e sur o grinig då cykeln e på ingående har lust o skälla ut alla jag möter ute typ.. o så var jag så dum så jag var iväg på ikea o tog med amira.. ingen bra idé.. grinig trött unge.. o lååååååånga köer. Har man d inte jobbigt så får man d då säkert om man åker ensam med tvååring med buss till ikea.
    fick även med mig 3 nya kastruller hem så jag ska slänga ut några gamla äckliga som jag inte behöver då.
     Nu sover hon iaf o jag ska montera ihop vår nyinköpta hatthylla så jag kan be snickaren som ska fixa väggen i hallen o hjälpa mig o sätta upp den när han kommer.

    imorgon ska vi som sagt till nya dagiset igen.. kul.. amira tyckte d var kul.. d var en bebis där också.. bebis enl amira då.. en 1 åring. amira gillar bebisar.

    skulle göra chili con carne nu o hade ju köttfärs redo i kylen trodde jag, som redan var stekt.. men så hade jag slängt in den i frysen.. så nu står den på tining i micron.

  • Missix

    Dante; Jag skulle vilja returnera snyggingen och passa på att tacka för lånet.
    Kan du boxa din adress?


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!