• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Diana

    Har kottmannen gett sig av?


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • vanna k

    Diana- nej, han slipar bordsskivor. Typiskt män. Att bara kunna göra en sak åt gången. Mangla får han göra själv.

  • Wyrm

    Hilti: Ja, Mune ramlade imorse och spräckte ögonbrynet. Eller ja, precis under ögonbrynet. De limmade ihop det jacket på akuten och det har blödit en del under kompressen efter vi kom hem. Han har visserligen inte verkat bry sig ikväll, annat än oro ifall ngn kommer för nära.

  • Hilti

    Ok, så ingen stygn altså? Da kanske du får "passa på" mer när det läker, for det kliar nok in i helvete. Stackars liten.. Max sår blödde ingenting efter besöket på akuten, men se bare till de förste dagene at han ikke pillar, eller at det blöder mycket.


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • Wyrm

    Hilti: Nää, de hade ingen läkare där , vilket är Hsand i ett nötskal så sjuksköterskorna fixade det med sårlim, suturtejp och kompress.

  • Hilti

    Nå får det bli bingen. Max skal på förste inskolning i morgen, så det blir kul

    God natt ladies!


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • Wyrm

    Ja, han skulle inte komma dit förrän till 11. Riktigt akuta fall skickas vidare till Sundsvall.

  • mossan

    Di-- har läst nu och inboxat tillbaka.. på dig..

    satt o kollade film så jag såg d inte förräns nu..

  • mossan

    Wyrm-- helt sjukt m en akut utan läkare... t.o.m värre än bollnäs där allt läggs ned nuförtiden..

    NU... tandborsting.. SEN... sängen.

    till er alla här som stöttar mig o skriver alla möjliga råd.. ska ta till mig o försöka ta mig i kragen o införa allt d här nu.. jag vill ju bara att vi ska få ha d bra ihop jag o amira.. VILL INTE vara irreterad på henne ju.. vill bara ha d glatt o så men d e inte så lätt..

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!