• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

    imorgon börjar amira på nya dagiset "på riktigt" utan mig HELA dagen.. d kändes som att d inte behövdes nån mer inskolning efter hur hon agerade när hon kom dit.. jag var där m henne två halva dagar o hon ville typ inte gå hem igen.. hoppas d går lika bra som på gamla dagiset för henne nu.. fanns mkt gungmöjligheter där o d gillar hon.. o bebisar 1 åringarna..

    hoppas som sagt att hon sköter sig o att d går bra utan mig på nya stället.. hon börjar kl 9 o går till 15:30 ca o gud så skönt att d e nära..

  • mossan

    godmorgon tråden.. ingen här??

    amira e bänkad framför nalle som vanligt.. inget annat duger..

    Ska ta o fixa frukost åt oss o förbereda inför dagis idag.. ska bli spännande o se hur d går för henne där idag.

    Själv ska jag ändå åka hela långa vägen ut till gamla lgh för o ha visning på den. Ska gå förbi dagis också o hämta amiras regnkläder och överdragsbyxor.. gud så sorgligt.. kommer ju börja böla när jag e där.. jag bölar ju hela tiden nuförtiden för allt o inget...

    tror att jag kan ha premenstruell dyfori.. läste om d igår.. d e de flesta vanliga symtomen som man har vid mens men ännu mer typ.. ska iväg till gyn ang mensvärken i slutet av månaden o ska höra m dem då.. o ska höra mer m min psykolog ang d andra känslorna.

  • Missix

    Godmorgon!

    Sjukgymnasten idag. Ska bli spännande att se vad dom kan göra.


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • vanna k

    Godmorgon!

    Ska ta upp ungarna och bylta iväg oss till lekplatsen strax.

  • Missix

    Vanna; Det regnar ju.. Fast det finns inget dåligt väder ju....


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • TantG

    Luna är på dagis.  Jag och Snurfentofs ska försöka återhämta oss efter nattens bravader.

    *snark*


    *våga vägra smileys*
  • linus

    Morron här med

    Elias är på dagis.. knatade rakt in idag med.. .såååååå skönt!!!!!!!

    Idag ska jag baka.. så jag har lite i frysen inför bebisbesöken sen..... frysen känns tom nu efter två kalasdagar

    Sen ska jag slappa å sitta här å sova innan jag hämtar på dagis


    Mamma till Elias 041030
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!