• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

    Aros- om inte amira kommer åt pallen så tar hon en köksstol o skjuter dit.. man kan inte ens blinka så snabb e hon.  idag gick jag ut i hallen o skulle lämna ett par skor som hon släpat in.. hon står m sitt äpple i köket o jag går bara ut o så kommer jag in.. då står hon på pallen o har fått tag i en kniv.. från diskstället som e låååångt in på bänken d var typ en sekund d tog för mig o gå ut o vända.. jag blev livrädd..

    dum som jag var hade jag sagt till henne att jag kunde ju dela på äpplet åt henne om hon ville men då tackade hon nej ju.. men hon ändrade sig tydligen.. o skulle själv dela äpplet.. jisses amalia ibland blir jag knäpp här hemma.. när man knappt hinner blinka lr vända sig om o ta nåt innan hon e på nåt annat.

  • Tequila

    Hej på er alla. Har varit inne här och skrivit någon enstaka gång, men inte mycket på senare tid. Däremot har jag någon gång då och då läst lite. Av någon anledning tänker jag alltid att "jag kan skriva nästa gång", men nu fick jag i alla fall tummen ur...

    Jag har i alla fall Philip som är två år och Lovisa som är 10 månader. Jag har förstått att det är några till som har barn ganska tätt. För vår del kan jag säga att det går ganska bra, men är också ofta väldigt tufft. Som nu tex när barnen varit sjuka i närmre två månader. Ja inte hela tiden då, men inte många friskdagar emellan.

    Läste att ni pratat lite om Tradera här. Ja, vad kan man säga, man blir lätt beroende! Har dock inte gjort någon riktigt dålig affär i alla fall.

    På tal om busiga tvååringar... I dag lyckades Philip hälla ut grillkol från grillen, som användes i går men inte hunnit tömmas, över hela sig. Jag vet inte hur han lyckades, men han blev helt svart i alla fall. Till och med i öronen! I bland är dem snabba som vinden!

  • Aros

    iso: faktiskt ebay. Dem ville att man skulle skicka in kopia på leg & kontokort. Gillade jag inte så då blev jag bannad.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • TantG

    Skall börja med tradera...  ska sälja av Lunas garderob.

    Ville inte börja innan Laban var född. Var inte hundra på att det verkligen VAR en Laban. Nu ska en del BORT. Varken vill eller kan spara på allt. Fast det kommer att skära i hjärteroten med en del saker.


    *våga vägra smileys*
  • Diana

    Åhå-26 minuter kvar på Hiltis jacka....undrar om jag ska.....
    Den var ju skitfin!


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Diana

    Har ni handlat via Ebay i Sverige eller någon som handlat från tex. England???

    Bara betalning och skit jag är nervös för. Har aldrig förstått mig på PayPal.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Hilti

    Nää Diana, nå er den en jäkel som har bjudit över meg på den andre greien jeg vil ha. Hva gjör jeg, venter jeg til det närmer seg slutet för jeg höjer igjen?


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • Diana

    vilken auktion?


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!