• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Mamajang

    o tråden dog.. ska nog gå o hoppa i duschen jag.. lär inte kunna göra d imorgon bitti direkt när amira e vaken..

  • Moja

    Sitter och läser lillsyrrans önskelista. Hon fyller 15 år. Känner mig som en tant som inte fattar nåt:

    twin tips
    longboard
    vans-skor
    näspluppar
    red bull!!!

    och så diverse skivor och filmer som jag aldrig hört talas om!

  • Moja

    Ni får gärna tipsa mig vad jag ska köpa till syrran. Hon dansar och klär sig i säckiga kläder, om det är till någon hjälp.

  • Mamajang

    moja.. tittar på listan som om det var skrivet på ett annat språk.. har hon hål i näsan?? tänkte på näspluttar.. redbull vet jag vad d e men d andra.. ingen aning.. fan vad gammal man e helt plötsligt..

  • TantG

    Moja.  Presentkort på Stadium eller liknande.  AStrist javisst men där finns både longboard och vans.


    *våga vägra smileys*
  • Skakis

    moja - vans-skor hittar du i "skate-butiker", tror att stora Intersportbutiker säljer dom också. Mange hade såna jämnt förut... innan han blev gubbe
     det låter som att hon åker skidor eller? Rätt?
    Twin-tips är väl skidor som man inte ser bak o fram på... typ Alltså en tip både fram och bak
    Och en longboard är en lång skate-bräda... jag är ingen expert men det låter dyrt

    Känns som du kan gå in på en sportbutik för lite mer extrema sporter och säga att lillasyster fyller 15


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Mamajang

    skakis---> wow vad du kan.. ingen tantvarning på dig än iaf..

  • Mamajang

    Tant e ingen tant heller ser jag nu

    näspluppar då?? vad e d.. jag är väldigt konfunderad över den listan nu.. hänger inte alls med i ungdomen längre.. bara o konstatera att även om man inte märkt d själv o fortfarande känner sig som en så e man ingen längre.. ungdom alltså..

    fan.. så fort mitt ansikte kommer i kontakt m vatten så e d superduper tort.. som sandpapper.. o nästan svider.. väldigt obehagligt kan jag meddela..

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!