• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Ylle

    *lipar lite såklart efter att ha löst om förlossning*

    det verkar ju ha gått hur fint som helst skakis!

  • Wyrm

    Zacharias vill återigen inte sova. *suck*

    Och ang "negerungar" så tror jag att de flesta slutade säga det på 20-talet eller ngt, i Sverige, och sedan blev det ett modernare, mer humanistiskt samhälle.

  • Aros

    Supernajs förlossning Skakis!


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Mamajang

    har kommenterat skakis förlossnign i bloggen men gör d här också.. verkar ha gått så lätt du får d o låta så lätt o enkelt..

    jag e ju verkligen LIVRÄDD för en vanlig förlossning men man e ju såklart nyfiken på hur d vore o föda "vanligt" såklart.. klart d kan kännas att man har missat nåt på den fronten.. d var ju bara vips så fanns hon hos mig.. nästan så d e svårt o fatta att hon verkligen är min.. d var ju verkligen lätt för mig.. men fan.. hon ÄR min  o hon låg in min mage i 9 månader HUR hon kom ut därifrån spelar fan ingen roll (mkt av min mans kommentarer som sitter kvar) hon ÄR och FÖRBLIR MIN.. har burit henne i 9 månader som sagt o tagit hand om henne i 2 år..

  • Skakis

    det var lätt och snabbt.... och jävligt ont den sista timmen. Men det var värt varenda svettdroppe. Jag skulle göra det 1000 gånger om för mina barns skull. Dom är det bästa jag har, jag älskar dom vilkorslöst och jag känner mig enormt lyckligt lottad. Rosaskimrande och äckligt va´? *lipar*


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Skakis

    och jag vill för resten också ha en cigg. Eller en hel limpa cigg förrästen


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Skakis

    gonzo- suger åt mig som en svamp Jag är heldepp för typ allt. Och skitarg på hela världen Mest gubben som ligger i skottlinjen dock *flinar*


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!