• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Ylle

    mama: skicka henne till dagis utan blöja och upptäck misstaget när ni kommer fram "men OJ, glömde vi blöja???"

    smuggla med extra ombyte om en olycka skett på vägen. eller ta och vik en handduk och lägg i hennes trosor, ta bort den strax innan ni är framme...

  • Ylle

    hoppsan. blandade ihop mama och fia. trodde du köpt emilbox för dom sista pengarna mamajang istället för blöjor... sorry.

  • Fiafiber

    Här skiter vi pengar serru.... not!
    Lite nya bilder om nån vill se.

    Mama, bild på bokhyllan i kalles rum finns nu att beskåda


    ♥Kalles mamma♥
  • Mamajang

    ylle- ja jag tänkte väl jag o.. jag har ju inte köpt nån emilbox.. sen såg jag att du blandat ihop mig m fia.. så dum är jag inte att jag köper emilbox före blöjor..

    jag trodde att jag hade mer blöjor kvar än jag hade också o att de skulle räcka tills vi kom till mamma på tis.. men jag får pengar av mamma im för o köpa blöjor.. o jag hittade en extra blöja ikväll så jag slipper skicka henne till dagis utan blöja tack o lov..
    nu har hon en o ha till dagis o en som hon har nu inatt.

  • Hilti

    Er det så at om noen skal överföra penger men ikke har samma bank så må man venta til neste bankdag? For at det inte funkar på helgen?

    Sitter og venter på penger for alle mine tradera auktioner. Skal använda dom pengene till å köpa mer grejjor til Max


    Allting har en ende, pölsa den har to
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!