• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Ylle

    hilti: jo, det går att göra överföringen, men det tar en bankdag innan dom når kontot.

  • Mamajang

    hur jag än gör så får jag hela tiden tefatslikna till testikla.. o jag är lika häpen varje gång jag läser att fjompans ögon var testikla.. o särskilt första gången då jag läst fias inlägg om de små shortsen först... Fot i munnnen

  • Hilti

    Jaja, da er det bare å vente. Hele köket er fullt i paket som jeg vill skicka...


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • TantG

    Skall börja tradera ut Lunas tjejkläder.  Lite extra pengar till jul kanske.

    Blir enkel jul. Jag pallar inte fanny och alexander stilen i år.


    *våga vägra smileys*
  • Hilti

    Tant, jeg har fått hur mycket penger som helst for de grejene jeg har haft ute. Nå legger jeg ikke ut mer före folk har fått barnbidrag og lön denne månaden. Da går det undan ser du *Ett tips bare*


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • TantG

    *fördelar med att INTE pumpa;  Sprit och schyssta värktabletter*  (dock inte tillsammans)


    *våga vägra smileys*
  • Mamajang

    jag har flera kartonger m amiras bebiskläder men jag kan inte förmå mig o sälja dem. Vill ju få en till bebis nån gång o får jag en tjej så e d ju bra o ha kvar.. lite separationsångest också.

    ang julen så blir d jul hos mamma syrran o hennes karl kommer så d blir jag mamma amira o de två.. ska bli jättekul.. de har inte träffat amira sen förra december när de var i sthlm innan jul. här hemma pyntar jag m tomtar o ljusstakar.. skippar gran.. bara onödigt vi har iaf gran hos mamma som amira får hjälpa till o klä o så. nu börjar jag längta till jul..

  • Fiafiber

    På tal om sprit, fördel med att inte vara gravid, vi korkar just nu upp en flaska äkta champagne!!! Fick massa champagne på bröllopet!


    ♥Kalles mamma♥
  • Ylle

    mama: vad hände med Ditt Sunda Liv..? du var ju så duktig ett tag och tränade och så?

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!