• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • jesslin

    ozzan. Låter bra det.

    Nu ska jag krypa upp is offan. Syns imorgon. Natti på er.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • Fiafiber

    Min champagne gick alltså obemärkt förbi...
    Kände direkt att den gick upp i skallen, så jag värmde på några vaniljbullar. Jättegott men inte tillsammans, Bengt Fritjofsson skulle tro att jag var knäpp...
    Så jag tog en kaviarmacka istället - klockrent.


    ♥Kalles mamma♥
  • Mamajang

    ylle-- mitt sunda liv försvann o jag har inte hittat d sen dess.. nä men d har varit mkt o sen var jag så stressad över vad vet jag inte men jag mådde piss o orkade inte ta mig för m nåt o så var d flytten o allt o sen nu har jag varit sjuk o orkeslös länge men jag tänker leta rätt på mitt sunda liv igen när jag kommer hem från bollnäs då ska jag gå iväg o träna o så.. just nu har jag inte ens pengar o ta mig till gymmet så..  ska försöka träna lite hemma sen när jag e tbx som sagt o försöka äta sundare då..

    fia- dricker ni champagne en söndag? vad firar ni?

  • Mamajang

    min s.k kompis.. fittan ni vet.. hon som sa upp vänskapen o sen har hon tydligen fått  ågren o börjar höra av sig igen..
    d börjar med en ursäkt över det sms hon skrev då o så sen så kommer d olika anledningar till att hon kände att hon bara var tvungen o höra av sig o höra hur d var m mig o så.. hon har väl ingen o skryta till som förr o saknar väl d.. o  ingen o skvallra med.. fick sms häromdagen då hon börjar m o fråga hur d e o så o hur d går m "läkaren" sen kommer ett till då hon säger att hon gjort nåt hon skäms över..
    jag menar varför inte bara klämma ur sig d på en gång.. hon liksom smyger fram d o så kom d fram att hon hamnat i säng m sin dotters pappa som hon e skild ifrån..
    d var f.ö ett tvångsäktenskap o han e hennes kusin också.. hon ville inte gifta sig m honom o grät o bad o slippa när d begav sig.. sen skilde hon sig senare o nu så hade de tydligen hoppat i säng.

    idag skickar hon sms o frågar vad jag gör.. jag sa att jag såg tv o att vi ska åka till mamma på tis o att jag e barnfri nästa helg o att d ska bli skönt då får jag ett till sms där hon säger att d e ju jättekul.. o att de hade firat farsdag hela familjen ( hon ska alltid riktigt påpeka vad tajta de e hela familjen o gör roliga saker ihop o hon vet att jag inte har nån familj här o att jag saknar d) o innan dess så var hon o fikade m sin ex (pappan till dottern) o deras dotter då o så shoppade de lite.. d har varit en så kul dag idag skrev hon.
    Hon vet att det är farsdag o att vi inte firar d efter d som hänt o ändå så måste hon liksom skriva det o påpeka det riktigt som att hon vill göra mig avundsjuk. taskigt för henne att jag inte blir detl.. hon försöker hela tiden överträffa mig i allt genom o skryta om sin stora familj som alltid hjälper henne o vilken god kontakt hon har m sin dotters pappa.

    Hon e ingen snäll person o otroligt omogen tycker jag.. men jag orkar inte hålla på o tjafsa m henne.. d var ändå hon som fick krypa till korset.. jag kommer iaf inte o springa efter henne, jag kan svara på sms o så men that's it.

  • Fiafiber

    vi firar inget, förutom fars dag .... men vi hade massa champagne kvar från bröllopet o eftersom jag inte är gravid passar vi på


    ♥Kalles mamma♥
  • Mamajang

    Fia- vad härligt m champagne bara sådär ändå

    hela min data har hängt upp sig som fan.. måste skaffa virusprogram i den igen.. har varit utan för länge.. o kör jag sen dc++ så kör hela jvla datan ihop sig o så får den systemet o tro att d e fullt på hårddisken fast d eg inte alls e d.. så irreterande ju..

    nåja..

    im ska jag fixa o dona m grejer o packa alla lortkläder i väskan för o ha allt klart då vi åker tidigt på tis.
     
    måste även fylla i papper om bostadsbidrag
    ringa fk ang papper om sjuklön
    ringa lönekontoret på k.s för o få papper på hur mkt jag fått ut i sjuklön när jag var sjukskriven o hur mkt jag skulle tjänat om jag inte var sjukskriven.. så jag kan yrka på inkomstbortfall från brottsoffermyndigheten.
    väntar även på arb givarintyg för o skicka till akassan

    därför att inte allt e klart så ska jag stanna bara några dagar hos mamma o sen så kommer alltså hon o amira efter nästa vecka.. kommer vara så tomt här men jag behöver några dagar för mig själv o bli riktigt utvilad.

    ska gå o skriva ned allt jag ska göra im på ett papper så jag inte glömmer nåt sen ska jag sova.

  • vanna k

    Sent i säng ikväll också. Snuviga söner och olästa böcker. Nu ska jag hälla i mig tre liter tranbärsjuice för att stävja begynnande uvi.

    Sedan sömn. Natti.

  • Mamajang

    godmorgon..

    nu bär d av till dagis.. kollade biljetten nyss som jag inte har kunnat boka.. den kostade 272från början o idag kostar den 307kr.. blir så irreterad.. man måste ju betala just nu biljetterna på en gång o för att jag inte kunnat det så har den stigit i pris för varje dag som gått.

    nu ska vi göra oss i ordning.. har en riktig grinfia här med mig.

  • jesslin

    God morgon. Verkligen jag som är först???? Och då sover Sofia ännu, men funderar på att väcka henne nu.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • vanna k

    Godmorgon!

    Vi är förkylda alla tre. Eller fyra. Men den fjärde ansåg sig nog kunna vila bort febern bättre på jobbet än hemma

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!