• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Hilla

    Godmorgon.

    LenaLiten, låter inge vidare! Här e vi hemma också...TOKförkylda.
    Ont i hals, huvud o bihålor...

    Tant, Nutramigen...vad är det? Nån slags ersättning?

  • Ebbis

    Godmorgon!

    Jag är oxå sjuk idag så jag blir hemma. Svinont i helsen, snorig & frossa. Ebba är lämnad på dagis redan så jag får krya på mig alldeles själv idag. Skönt! Kom på att det är min första sjukdag på snart 3år Ganska bra va?

  • Ebbis

    Ebba har fortfarnade spjälis men funderar på en säng till henne i julklapp. Men vilken? vad har ni?

  • Fiafiber

    Ebbis!Vi har vikare från Ikea, asbra med vaderade sidor som går att vika ut sen, har bild i mitt galleri. Ja ha så snusk-Hilla har vaknar Undrar om det smittar över datorn, någon som har vattkoppor att bjuda på? Har inte vabbat på en vecka, måste va rekord...


    ♥Kalles mamma♥
  • Mamajang

    Ebbis- jag har Ateles växasäng från ikea.. tycker den är bra..

  • Mamajang

    spammar tråden i väntan på mina pengar från mamma.. hon skulle gå in på nordea när de öppnar o sätta in pengar åt mig till biljetten så jag får den bokad.. men d tar sån tid ju.. jäkla pengar o vara sega..

  • Ebbis

    Fiabiber - vi har lite funderingar på den sängen ni har ingen stödbräda (eller vad det nu heter) så han inte ramlar ur?
    Ebba rör sig nämligen väldigt mycket på nätterna!

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!