• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Diana

    Hilti-ställ undan vinet och gå och drick lite kaffe istället.

    vanna- du kan ju istället lära dig *host* (lägger in recept på snabbmakaroner åt dig att börja med)
    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Diana

    Tack för era fina svar. jag svarar er ikväll. Måste ut till geten först


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Aros

    Kul med blogg och smart idé med recept. Har också ofta idétorka. Vilket är knäppt egentligen då jag faktiskt gillar att laga mat och testa nya grejjer.

    Har varit hos optikern idag för nya brillor. Har 7 bågar här hemma nu att välja på och som vanligt megaångest. Jag är som den där puckade åsnan mellan två hötappar.

    Funderar på att släpa med la familja till IKEA i morgon. Så nu sitter jag och surfar där och planerar shopping. Sambon är på 60-års kalas.


    Aros - IKEAhora
  • ica003

    Ok, vart på köpcenter med mamma syrra och Jolibus! Stackars syrran>> busig Joel som ej kan var still, jag med foglossning och vår kära mamma som har lite problem med ryggen Oj oj, vilket sällskap HIttade i alla fall en t-shirt till Joel och en body till pyreliten.

    Hade hoppats på att hitta en fleeceoverall. Hittade en som var nästan precis som jag vill ha den men så klart inte i rätt storlek *grr* jaja, skit samma.

    har lagt till receptbloggen i mina favoriter, kan behöva lite inspiration minsann ibland. Just nu kör vi väldigt mycket halvfabrikat...

  • Braxton

    Hej

    JAG HAR BLIVIT BILÄGARE IDAG!!
    Till en jättesöt röd liten Renault 5 GTS-88...

    Perfekt för J och mig

    Snickarn var snäll och följde med och tittade på bilen och gjodre en bedömning om det var värt att köpa eller inte..jag kan ju inget sånt.

    Vi gjorde nåt igår.. Snickarn och jag. Något som... ja.. ni förstår. Vi kunde inte låta bli.....

    Hej svejs.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!