• Cilla R
    Äldre 18 Nov 19:54
    4414 visningar
    27 svar
    27
    4414

    Höjdarna dockor

    Har letat och letat efter dessa dockor utan resultat.
    Fick hem BARNENS STORA LEKSAKS-BOK och såg dessa och det var en given julklapp till min dotter som bara älskar höjdarna. Dessvärre står det ju inte VAR man kan köpa dessa. Har tittat på Toys´r Us, BR-leksaker SVTs shop ifall att de skulle sälja dem, men inget...
    Nån som vet var jag kan hitta dessa?
    www.leksaksbok.com/pdf/Toybook2006SE%2034.pdf

    Tacksam för svar!!!


    Mamma till Néa 21 mån och bebis Ophelia i magen!
  • Svar på tråden Höjdarna dockor
  • Äldre 18 Nov 19:58
    #1

    Har ni inga andra leksaksaffärer? Vi har nämligen en vanlig leksakaffär här  i stan som inte är BR eller toys'r us och dom brukar sälja det mesta som finns i den leksaksboken.

  • Mizuki
    Äldre 18 Nov 19:59
    #2

    Vill också veta, så jag lägger till den här tråden i mina favoriter

  • Cilla R
    Äldre 18 Nov 20:00
    #3

    Jo det finns det klart, men jag trodde det var givet att de stora företagen skulle sälja dessa, de har ju sålt Teletubbies innan. Får ringa runt lite då och höra mig för, Néa skulle bli överlycklig om hon fick Lipton i julklapp.


    Mamma till Néa 21 mån och bebis Ophelia i magen!
  • Vanilj
    Äldre 18 Nov 20:05
    #4
  • Äldre 18 Nov 20:06
    #5

    Ja, fast BR och Toys 'r us tycker inte jag har allt som finns i den leksaksboken.

  • Cilla R
    Äldre 20 Nov 14:11
    #6

    Det är BRIO som har dockorna, fick ringa till vår närmsta BRIO butik och be dem ta hem dem!!! Skrattande


    Mamma till Néa 21 mån och bebis Ophelia i magen!
  • Äldre 20 Nov 19:18
    #7

    åh vad söta dom är,,,en sån skulle jag själv vilja ha... ....njae,,,men en till dottern i julklapp hade varit något. Vad kostar dom på ett ungefär?

  • Cilla R
    Äldre 20 Nov 19:28
    #8

    Ca 199 kr docka står det så jag hoppas att det stämmer. Vi kommer att köpa Lipton och Ester till Linnéa. Tyvärr finns ju inte Silvia eller Luleå annars så hade de varit givna. 


    Mamma till Néa 21 mån och bebis Ophelia i magen!
  • septbe­bis
    Äldre 20 Nov 21:23
    #9

    JAG skulle vilja ha en Silvia.

  • Cilla R
    Äldre 20 Nov 21:51
    #10

    Hihi Räcka ut tungan


    Mamma till Néa 21 mån och bebis Ophelia i magen!
Svar på tråden Höjdarna dockor