• Lilla NasseM­aja
    Äldre 16 Dec 21:18
    191093 visningar
    60 svar
    60
    191093

    69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(

    här om dagen ville killen köra 69:an.
    dum som jag kände mig frågade jag "hurdå?"
    han skrattar till och upprepar "hurdå?" och skrattar lite lätt.

    jag sätter mig på honom och sakta putar upp med rumpan på hans ansikte. usch vad det kändes konstigt =(
    kunde inte slappna av för fem öre och låtsades att jag kom.

    hur ska man få 69:an att bli bekväm?
    känns det bra för nån tjej att "sätta" sig på killens ansikte??
    =(

    lite pinsamt detta....

  • Svar på tråden 69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(
  • Nyfike­n gul
    Äldre 16 Dec 21:19
    #1

    varför inte göra tvärtom???

    Vi gör så... att han ställer sig ovanför mig så jag kan komma åt honom med munnen o han får äran att "stå på huvudet" nedanför mig..

    på så sätt ligger jag ju kvar i sängen på rygg o kan lättare koncentrera mig på min njutning o kan ändå ha koncentration på att smeka honom med både mun o händer...

  • Lilla NasseM­aja
    Äldre 16 Dec 21:22
    #2

    okej... kanske ska prova det då, körde den med ett ex men tyckte det var svårt också att nå liksom ;)

    men annars, om jag är överst ska jag stå på knä då?
    blev så konstigt sist =/

  • Anonym (M)
    Äldre 16 Dec 21:22
    #3

    Ja gör som Nyfiken Gul säger.. annars, du behöver ju inte sätta dig på huvvet hans.. Ställ dig på alla fyra bara och vill han ha dig närmare kan han ta tag i dig själv, om det känns bra för dig..

  • Lilla NasseM­aja
    Äldre 16 Dec 21:28
    #4

    jag är mycket kortare än vad han är så första stog jag på alla fyra liksom men fick gå ner över hans ansikte för att han skulle nå mig samtidigt som jag skulle försöka nån honom.
    hihi svårt att förklara.

    jaja detta kanske inte är en ställning som passar mig för jag känner mig verkligen inte bekvän synd bara att gubben gillar den =(

  • Anonym (M)
    Äldre 16 Dec 21:30
    #5

    Jag är också kort..Men det brukar gå ändå. Ställ dig som du vill bara det känns bekvämt.. eller så prata med gubben om hur du känner så kan ni säkert lösa det så att båda blir nöjda

  • Nyfike­n gul
    Äldre 16 Dec 21:30
    #6

    glöm inte att en 69:a inte nödvändigtvis måste se ut på ett speciellt sätt...

    prova er fram helt enkelt!!

    Man kan ligga på sidan o komma åt varandra... man kan ligga brevid varandra o komma åt osv...

    o så är det så förstås att övning ger färdighet!!!

  • Lilla NasseM­aja
    Äldre 16 Dec 21:32
    #7

    klart övning ger färdighet =)
    men känns ju så dumt innan jag lär mig hihih men men inget att skämmas över egentligen alla har vi varit nybörjare nån gång.
    bara det att jag inte kört 69:an så mycket, känns nästan bättre för mig när man kan koncentrera sig på en sak i taget ;)

    men tack för era tips och råd!

  • Anonym (mmm)
    Äldre 18 Dec 10:36
    #8

    Varför inte köra 69:an liggandes bredvid varann??? Det finns inget som säger att du måste lägga dej över honom.

  • Anonym (Man F)
    Äldre 18 Dec 10:40
    #9

    Fördelen med att vara överst är väl att man då bättre kan påverka var partnern skall slicka..

  • Anonym
    Äldre 18 Dec 19:56
    #10

    Längden har ingen betydning när det gäller 69:an.
    Jag är 152 cm och min kille 188 cm och det går hur bra som helst!
    Jag brukar ligga underst

Svar på tråden 69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(