• Lilla NasseM­aja
    Äldre 16 Dec 21:18
    191091 visningar
    60 svar
    60
    191091

    69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(

    här om dagen ville killen köra 69:an.
    dum som jag kände mig frågade jag "hurdå?"
    han skrattar till och upprepar "hurdå?" och skrattar lite lätt.

    jag sätter mig på honom och sakta putar upp med rumpan på hans ansikte. usch vad det kändes konstigt =(
    kunde inte slappna av för fem öre och låtsades att jag kom.

    hur ska man få 69:an att bli bekväm?
    känns det bra för nån tjej att "sätta" sig på killens ansikte??
    =(

    lite pinsamt detta....

  • Svar på tråden 69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(
  • Anonym (Svårt­)
    Äldre 2 Jan 07:41
    #21

    Vi har testat både med mig och henne överst. Kanske lite enklare om jag är överst, men det är ändå ganska svårt att få till det bra. Hittills har ingen av oss kommit. Kanske lite bra med tanke på att hon inte ha det i munnen och det skulle vara svårt att hinna dra sig undan om det gick för mig. Men det är en häftig ställning i sig även om den inte leder till orgasm.

  • Anonym (S)
    Äldre 2 Jan 07:51
    #22
    Asirna skrev 2016-01-02 04:26:47 följande:

    TS, är du bekväm i din kropp?

    När jag var obekväm i min kropp var det sjukt jobbigt att gör 69:an. Men har idag en partner sen 2 år tillbaka och vi älskar 69:an.

    Det är enklast om man som tjej sätter sig i gränsle över huvudet och samtidigt ha sitt ansikte ned för hans kropp så man lätt kan suga av killen


    Tråden är från 2006, så förhoppningsvis har det löst sig :p
  • Äldre 2 Jan 07:58
    #23
    Anonym (S) skrev 2016-01-02 07:51:31 följande:
    Tråden är från 2006, så förhoppningsvis har det löst sig :p
    Men gud det missade jag totalt xD
  • Äldre 2 Jan 08:20
    #24
    Asirna skrev 2016-01-02 04:26:47 följande:

    TS, är du bekväm i din kropp?

    När jag var obekväm i min kropp var det sjukt jobbigt att gör 69:an. Men har idag en partner sen 2 år tillbaka och vi älskar 69:an.

    Det är enklast om man som tjej sätter sig i gränsle över huvudet och samtidigt ha sitt ansikte ned för hans kropp så man lätt kan suga av killen


    Gillar också 69 så ... Åsså älskar jag att slicka fitta så kan vara därför hehe
  • Anonym (Bra sex)
    Äldre 14 Jun 01:18
    #25

    Backa upp nära, börja sug och när det börjar bli dags så sväljer du. Lätt som en plätt.

  • Äldre 14 Jun 07:20
    #26

    69 är en underbar sexställning självklart ska tjejen ligga överst ser det som en tävling där mannen alltid förlorar d v s att det går för honom först.Älskar att kolla på såna bilder på typ imagefap där tjejen alltid har ett övertag o killen är på väg att komma närsom helst.Tror tjejen har ett mentalt övertag i den ställningen.

  • Äldre 14 Jun 08:29
    #27
    livserfaren skrev 2017-06-14 07:20:49 följande:

    69 är en underbar sexställning självklart ska tjejen ligga överst ser det som en tävling där mannen alltid förlorar d v s att det går för honom först.Älskar att kolla på såna bilder på typ imagefap där tjejen alltid har ett övertag o killen är på väg att komma närsom helst.Tror tjejen har ett mentalt övertag i den ställningen.


    Skulle gärna vilja ha era kommentarer o erfarenheter tjejer Har jag inte rätt eller?
  • Underh­ill
    Äldre 14 Jun 09:01
    #28

    Föredrar kvinnan överst. Känns enklast. Förstår om det kan kännas lite "utlämnande" och eller "blottande" att visa hela härligheten inklusive brunögat som kvinna, men gud så härligt det är :) Försök att slappna av och njut. Se det som en del av helheten eller ett skönt avslut...kanske känns det lite lättare om du kommit igång lite innan, men visst kan det vara svårt att njuta samtidigt som man ger njutning. Fokuset blir delat beroende på hur man tar det/ser det som individ. På det viset krävs det lite mer i den ställningen i jämförelse med andra kan tyckas.


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Nyfik­en.)
    Äldre 14 Jun 21:57
    #29
    livserfaren skrev 2017-06-14 07:20:49 följande:

    69 är en underbar sexställning självklart ska tjejen ligga överst ser det som en tävling där mannen alltid förlorar d v s att det går för honom först.Älskar att kolla på såna bilder på typ imagefap där tjejen alltid har ett övertag o killen är på väg att komma närsom helst.Tror tjejen har ett mentalt övertag i den ställningen.


    Vore kul med synpunkter o erfarenheter tjejer.
  • Äldre 20 Jun 14:51
    #30

    Också nyfiken på era synpunkter o erfarenheter tjejer.

Svar på tråden 69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(