• SanniX­x
    Äldre 19 Dec 00:58
    20047 visningar
    432 svar
    432
    20047

    * Vi som älskar IKEA *

    Måste bara skapa en tråd för alla oss som älskar IKEA då jag är en av dom.

    * Tips och råd av varandra
    * Bilder
    * Byte av möbler


    = Gravid - BF 12 mars - En flicka (Ida?) =
  • Svar på tråden * Vi som älskar IKEA *
  • Lilja0­7
    Äldre 18 Mar 00:15

    hej på er! Får man vara med?
    Idag var jag på Ikea... köpte ny tv-bänk, smått & gott, lite tavlor m.m.

    Inte mycket som inte är därifrån!  


    ~~ Sanna 040415 ~~ Kotten BF 070519~~
  • Äldre 18 Mar 07:46

    Man skulle kanske önska sig present kort från IKEA när man fyller år, tack för tipset. Har aldrig tänkt på det innan men det är ju jätte smart.

  • Tjej 83
    Äldre 18 Mar 10:40

    såg i en tidning att de hade tatt en LACK hylla satt fast 6 ben under o har det som skostell.. fräckt. o snyggt

  • SanniX­x
    Äldre 18 Mar 13:35

    Serien lack ska utgå va?


    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Prinsa­r
    Äldre 18 Mar 14:49

    Va, ska serien Lack utgå, jag som precis har börjat köpt till dessa möbler till barnens lilla vardagsrum!?
    Jag älskar verkligen IKEA!!!! Billigt, bra, finns i alla våra rum. Tröttnar man så behövar man inte få ångest för att kasta ut möblerna!

  • Tjej 83
    Äldre 18 Mar 20:45

    va ska de utgå?
    ska allt utgå elelr?

  • Sexyma­la
    Äldre 19 Mar 09:32

    Ja, då har vi shoppat småsaker mest för över 1000 lappen! KUL så in i bänken!!
    Köpte massa köksgrejjer, pajformer, sockerkaksform, Glas,
    förvaringslådor, dockumenthållare (de i papp), antonius trådback
    o massa massa mer!

    Var mest på jakt efter magiker skåpsdörrar i frostat glas. Hade en svag svag känsla av att den utgått, men eftersom den står kvar i katalogen hoppades jag, men icke... Blev så sur. Den har utgått.. Fy! Att man kan göra så *arg*

    Sen shoppade vi på clas ohlsson mest plastkökstillbehör. Tyckte inte de hade några bra på IKEA.

    Det va iaf superkuL!

  • sagvil
    Äldre 19 Mar 14:02

     Funderar på att ta en IVAR tv-bänk  ( o ev sätta låga ben på)  och ha som soffbord.
    Vad tror ni om det?
    Någon som har det lr har sett det förut?


    ♥ Två prinsessor ♥
  • Miilas
    Äldre 19 Mar 14:44

    Var på Ikea för 1 vecka sedan köpte MALM sängen plus Huvudgaveln till den i ek.. kommer bli kanon fint i sovrummet sen när vi flyttar till lägenheten :D
    Och så blir det till att önska sig en massa presentkort på ikea nu när man fyller år :P

  • Green Apple
    Äldre 20 Mar 14:38

    var på IKEA en sväng idag och såg ett jättefint hörnskåp från LIATORP www.ikea.com/PIAimages/45935_PE142522_S4.jpg som i vanliga fall kostar 2895:- , nu nedsatt till 1495:- för att det utgår inom kort

  • Äldre 20 Mar 15:01
    Green Apple skrev 2007-03-20 14:38:56 följande:
    var på IKEA en sväng idag och såg ett jättefint hörnskåp från LIATORP www.ikea.com/PIAimages/45935_PE142522_S4.jpg som i vanliga fall kostar 2895:- , nu nedsatt till 1495:- för att det utgår inom kort
    Utgår hela serien?!! Eller bara hörnskåpet?
    Man MÅSTE inte alltid säga vad man tycker även om man FÅR...
  • Green Apple
    Äldre 20 Mar 15:04

    Det vet jag inte, gick förbi just skåpet och det var därför jag reagerade.

Svar på tråden * Vi som älskar IKEA *