• Nettan­2
    Äldre 27 Dec 21:51
    5976 visningar
    4 svar
    4
    5976

    Akupunktur i Malmö

    Jag undrar om någon kan rekommendera en bra akupunktör i Malmö området. Det finns ju en uppsjö att välja mellan.

  • Svar på tråden Akupunktur i Malmö
  • Äldre 28 Dec 11:00
    #1

    Jag gick hos Viveca Moritz på ABC-hälsan i Malmö under vårt 2:a ICSI försök. Tyvärr misslyckades det, men Viveca va bra. Jag kan rekomendera henne!
    www.abc-halsan.se

  • Nettan­2
    Äldre 30 Dec 14:51
    #2

    Tack för svaret. Jag tittade på hemsidan, ska ringa dit efter helgerna.

  • Totta2
    Äldre 30 Dec 20:11
    #3

    Hej Nettan2. Jag provade akupunktur specifikt för att bli gravid under förra hösten. Det var dock inte som vanlig akupunktur, som inte känns nästan alls, det här gjorde ont. Hon satte dem i smalbenen och magen och de kändes som spikar. Sen fick jag prova en elektrisk madrass. Det enda som hände var att mensen blev som värsta syndafallet och all känsel förstärktes, både den negativa vid mens men även den postitiva när vi höll på i bebisverkstan. Men dessvärre fick vi inget resultat ändå. Vi provar IVF nu istället.
    Hoppas verkligen att det går bättre för dig och att det ger er resultat.
    //Totta2

  • Fri 19 Apr 2019 13:26
    #4

    Akupunktur Malmö Klinik rekommenderas.

    Hade menstruation störningar och fick bra behandling resultat. Efter akupunktur fertilitet behandling är jad gravid!

    Man kan läsa flera Google recensioner på

    www.google.com/search?&oq=akupunktur+&aqs=chrome.0.69i59j69i60l4j69i57.5829j0j7&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#istate=lrl:iv&lkt=LocalPoiReviews&rlimm=11893566583539941626

Svar på tråden Akupunktur i Malmö