• Anonym
    Äldre 6 Jan 20:50
    19964 visningar
    106 svar
    106
    19964

    Analsex!!

    Igår hade jag och min pojkvän analsex. Vi har haft det tidigare också och vi tycker mycket om det.. Men igår testade vi att jag red honom, fast i analhålet... Måste bara tipsa om det, det var gudomligt skönt och min pojkvän fick verkligen en ordentlig orgasm!

    Bara ett tips! Någon annan som testat det?

  • Svar på tråden Analsex!!
  • Anonym
    Äldre 6 Jan 20:51
    #1

    Aj, aj aj! Det hade jag aldrig vågat testa.. Gör ont av bara tanken. Ha ha ha.. ;) Klenis jag..

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Jan 20:52
    #2

    Men man använder ordentligt med glidmedel och tar en bit i taget!

  • Anonym
    Äldre 6 Jan 20:53
    #3

    Har alltid tyckt att man inte ska stoppa in något där skiten kommer ut (ha ha ha), tur att det finns olika människor till olíka behov!

  • Anonym (blä)
    Äldre 6 Jan 20:54
    #4

    Håller med senaste anonym!!

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Jan 20:55
    #5

    Jaja, har ni inte testat så vet ni inte.. Jag kan säga att jag var som ni anonyma innan jag testat men nu tycker jag det är fantastiskt skönt!

  • Anonym (been there)
    Äldre 6 Jan 20:57
    #6

    grymmast ju!!

  • emmye
    Äldre 6 Jan 20:57
    #7

    har inte testat och kommer inte göra det heller. det känns som om det hållet är till för annat om jag säger så

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Jan 20:58
    #8

    emmye: Ja, men så tänkte jag innan också, men så är jag ändå en nyfiken person så vi testade och det var grymt! Om man gör det på rätt sätt!

  • Anonym (blä)
    Äldre 6 Jan 21:00
    #9

    Fick ett finger där och det var inte angenämt!
    Så jag kan ju föreställa mig hur det skulle kännas med en redig kuk!

  • Anonym (fyy!!­!)
    Äldre 6 Jan 21:47
    #10

    Jag har testat vid två tillfällen då min karl var så tjatig! Fy katten vad vidrigt! Med glidmedel ja, en liten bit i taget ja...ALDIG mer! Det värsta jag varit med om, hur kan man tända på nåt så äckligt?!?

Svar på tråden Analsex!!