• Äldre 9 Feb 13:03
    155659 visningar
    653 svar
    653
    155659

    Roliga händelser under förlossingen del4

    En fortsätningstråd om roliga händelser under förlossningen. Citerat från första trådstartaren:

    //xxmeyaxx :

    Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

    Kom igen nu, tjejer! //Slutcitat
    De gamla trådarna
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m8704943.html
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m10749993.html
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m14175508.html

  • Svar på tråden Roliga händelser under förlossingen del4
  • Äldre 9 Feb 13:04
    #1

    Startade upp tråden igen, och hoppas jag själv hinner skriva något rolig om min kommande förlossning innan denna tråd går ut jag har bf 3/5.

  • Äldre 9 Feb 13:15
    #2

    skriver här lite så att sidan ska komma som min favorit direkt=D

  • revolt
    Äldre 9 Feb 13:33
    #3

    puff

  • Thösen
    Äldre 9 Feb 14:15
    #4

    Å herregud, trodde nästan att den försvunnit för gott den här tråden

    PUFF PUFF PUFF!!!


    BF 15 Mars 2007
  • Ocean WoW
    Äldre 9 Feb 14:30
    #5

    Mer lustgas till folket! Följer slaviskt dessa trådar sedan 3 månader tillbaka. Min skräck för förlossning har avtagit rejält. Tack alla för bidrag.

    Kan ge ett litet bidrag från min mor om just favoritämnet lustgas.

    När hon skulle föda mig fick hon lustgas och under någon period lyckades hon suga i sig lite förmycket och försvann iväg. Under denna tid fick hon en "aha-upplevelse" då hon helt plötsligt kom på MENINGEN MED LIVET!!!

    När hon sedan kvicknade till så tar hon tag i läkarens rockärm, tittar bedjande upp och ska berätta om detta för honom. Till sin stora besvikelse skrattar han bara och viftar bort henne. Han vill inte alls lyssna (de var väl väldigt vana vid att höra både det ena och det andra), hon förstod inte alls varför ingen ville veta. Efter någon minut börjar hon nästan gråta då hon inser att hon hunnit glömma vad det var hon kommit på.

    Stackars mamma, hon var helt knäckt. Var ju såååå nära...

    ps Meningen med livet måste ju ha varit jag??!! *ego*

  • MaddeF
    Äldre 9 Feb 18:09
    #6

    Vill läsa mer, "puffar" lite :)

  • gladlo­uise
    Äldre 9 Feb 20:01
    #7

    nja roligt och roligt, men när jag födde barn och var öppen 3-4 cm och hade skitont så satt min pojkvän och skämtade om allting, då bad jag honom med lugn och sansad röst att hålla käften :)

  • kajsa7­3
    Äldre 10 Feb 12:29
    #8

    tack för alla roliga inlägg!!!!
    lägger denna till mina favoriter!

  • Heidi1
    Äldre 10 Feb 21:13
    #9

    lägger till bland mina favisar

  • xxmeya­xx
    Äldre 11 Feb 01:26
    #10

    Väntar spänt på fler roliga historier.


    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
Svar på tråden Roliga händelser under förlossingen del4