• Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.
  • God Is A Girl

    Snobben, ja det är en toppenmetod endå Kan man se exakt hur lång lutealfas man har också- för det ärju rätt bra att veta


    Que sera sera.
  • God Is A Girl

    Snobben, ja det är en toppenmetod endå Kan man se exakt hur lång lutealfas man har också- för det ärju rätt bra att veta


    Que sera sera.
  • Cilota
    snobben - måste erkänna att det alla roligaste med tempningen är att man har ett projekt i babyplanerandet. I början hade jag fullt upp med att räkna dagar och testa diverse preparat men för ett halvår sedan så gick musten ur mig och allt kändes meningslöst. Mina tempkurvor kommer ju till nytta sen och man lär känna sig själv ännu bättre vilket jag inte trodde var möjligt
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • Cilota
    GIAG - pluggar du också efter badkarsprincipen? Man fyller hjärnan full -> skriver provet -> tömmer hjärnan likt vatten ur badkaret för att göra plats för nästa grej
    Inte lätt att komma ihåg saker några kurser bort då
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • God Is A Girl

    Jaa precis den metoden kör jag med fast inte med körkortsteroin för den behövs efter provet också har jaghört:P men annars så jo.. det låter precis som mig *s*


    Que sera sera.
  • snobben

    Ja, det är ju alltid bra att kunna tyda kroppen ännu bättre. dessutom så är jag skeptisk att jag har ÄL varje månad fast läkaren påstod det, men det kanske visade just på de proven jag tog...jag provade stickor förut och fick aldrig utslag så därför vill jag testa igen.

    Har det nån betydelse vilken tid man tempar? Om jag vaknar 9 varje morgon är det ok att tempa då eller är det bättre tidigare?


    Få människor lever idag, de flesta förbereder sig för att leva i morgon
  • God Is A Girl

    snobben, det beror ju på. har du möjlighet att tempa klockan nio jämt? med tre timmars sammanhängande sömn innan?

    jag tempar(de) klcokan sju utifall man fick nå möte eller liknande tidigt så man behövde gå upp tidigt


    Que sera sera.
  • Cilota
    GIAG - min körkortsteori sitter som ett smäck den fortfarande. Gäller att prioritera hjärnkapacitet som sagt snobben - har också testat ÄL-stickor. Tre månader och aldrig någon stegring, däremot så visar temp-metoden att jag har det

    Jag började att tempa 7.30 varje dag men ändrade förra månaden (lila strecket) till 5.30. Min temp sjönk betydligt bara för det av nån anledning.

    Du kan kika på min kurva om du vill: www.fertilityfriend.com/home/cillla
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • God Is A Girl

    Cilota, Absolut kan också utantill men inte haft chansen att skriva, nu ska jag dock göra det i maj tror jag :) beroende på hur jag kommerihåg saker nu:P är ju lite mkt just för tillfälle:P


    Que sera sera.
  • Vinter81

    Hej
    Här verkar det stå ganska stilla men jag hoppas att det ska börja rör på sig snart. jag försöker byta gyn ihopp om att få mera hjälp men vem vet.

    Badkars metoden är något jag helt klart kör med nu i tenta tider.

Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.