• Gisma
    Äldre 8 Apr 13:25
    1593 visningar
    66 svar
    66
    1593

    Problem med Windows Vista

    Är det fler än jag som tycker det är mycket strul med Vista??
    Tycker allt krånglar mer än vanligt sedan vi bytte..

  • Svar på tråden Problem med Windows Vista
  • Verkli­gen
    Äldre 8 Apr 13:26
    #1

    jag har vista, men har inte haft några problem alls..


    (¯`°?.¸ ♥ Sarah och Darko ♥ ¸.?°´¯)
  • Gisma
    Äldre 8 Apr 13:46
    #2

    Hmmm.. Du menar att jag inte kan anklaga vista för allt då..

  • Äldre 8 Apr 14:50
    #3

    en del saker strular, men vad har du för problem så kan vi kanske hjälpa dig

  • Rebeka­h84
    Äldre 8 Apr 15:06
    #4

    SBS kanske

    här fungerar det fint också. Vad var det för problem du hade? Eller ville du bara säga att du också hatar Vista som många andra?

  • Äldre 8 Apr 15:07
    #5

    Tycker vista är bra...

  • Äldre 8 Apr 15:09
    #6

    de problemen jag har med vista är releterade till de programen jag vill köra, tex telias 3g kort där det inte finns drivrutiner till vista, synkning av mobilen, där inte programet fungerar i vista, samt en del andra grejer, men inga problem som är pga vista i sig, den fungerar utmärkt och är snabbare än xp

  • Rebeka­h84
    Äldre 8 Apr 15:11
    #7

    *asg*
    då var det ju SBS sorry men det är ju ungefär som att hata Linux för att windowsdrivrutinerna inte fungerar i Linux

    SonyEricsson har släppt syncprogramvara för vista i förrgår för sina smartphones

    Bara för att telia är dumma skyll inte på Vista. Telia är ju hin onde själv *mohaha*

  • Äldre 8 Apr 16:13
    #8

    hmm jag skyllde inte på vista, jag skrev att dom var relaterade till 3:dje partsprogramen, men du ska visst hacka på allt jag skriver. men så bra att SE har släppt programvara, nu hjälper det ju inte mig ändå, men bra att du fick det sagt :) de speciella program jag har som inte fungerar i vista löser jag med vmware, så har jag gjort även under xp tiden, tex snort fungerar dåligt under windows

  • Gisma
    Äldre 8 Apr 19:07
    #9

    Nope. Tillhör ingen spec kategori av människor som hatar eller inte vista eller annat på datorn (hatar iof dator som strular, men det är väl en annan 5 ).
    Tycker den stulat mer sedan vi bytte bara, å undrade om det hade med vista å göra kanske. Fast det är nog annat då.
    Tack för hjälp!

  • Äldre 8 Apr 19:16
    #10

    det kan ha med vista att göra, men vi är tyvärr inte tankeläsare så om du skriver vad problemet är så underlättare det, om du har fel på bilen ringer du verkstan och säger att bilen strular lite, vad är felet?

Svar på tråden Problem med Windows Vista