• EvigaLängtaan

    APIFORCE!

    Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

    Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden APIFORCE!
  • Fanny87

    Men man ska väl inte sluta med Apiforce,
    vid Äl som jag förstått det så ska man käka det till man får ett


    hoppet är det sista som lämnar en...
  • Tintene
    Fanny87 skrev 2007-05-07 19:29:28 följande:
    Men man ska väl inte sluta med Apiforce, vid Äl som jag förstått det så ska man käka det till man får ett
    PREciS!!!
  • Niinaaa

    äsch då ....jag slutade då för jag blev så illamående & hård i magen.

    efter ÄL så är det ju ändå försent

  • I väntan på mirakel

    Idag var jag tvungen gå hem från jobbet för jag hade så himla ont i magen. kändes precis som världens hemskaste mensvärk. jag brukar alltid känna av äl men sådär mycket. det tar fruktansvärt ont. någon fler som kännt av det så kraftigt?för det måste väl nästan vara apiforcen?

  • Tessah

    i väntan på mirakel : Hahahahahhahahahah förlåt att jag skrattar. Men jag hade likadant!! Fick sätta mig på huk för de gjorde så ont.
    Måste vara apiforcen!

  • eitss

    Det låter ju bra även om det är jobbigt att ha så ont just när det gör så ont!!
    Har vart lite velig sista tiden nu när det har varit massa snack om att Apiforcen skulle kunna rubba hela cykeln men då får vi bara hoppas att jag får samma starka effekt på ÄL som ni

  • geten

    Har någon av er märkt förändringar på mensen sedan ni började med apiforce?

  • Tessah

    geten jag hade mens bara 5 dagar ist för 8-9 dagar! :) Hur skönt som helst. Och jag hade knappt mensvärk heller.
    Jag brukar ha gryyyym mensvärk.

  • Mignonne

    antingen börjar apiforce hjälpa mig att få tillbaka mina hormoner för det känns mer som kroppen är på G, hoppas på mens snart är på dag 27. Jag tror ju inte att jag hade någon äl denna månaden så risken finns ju att mensen blir lika sen. Hoppas apiforce kan hjälpa mensen att komma igång...

  • Annfis

    Jag har nu ätit Apiforce sen i lördags morse o än känner jag ingen skillnad. Enligt uträkning ska jag har äl på tisdag så vi får väl se om det känns annorlunda då.

Svar på tråden APIFORCE!