• EvigaLängtaan

    APIFORCE!

    Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

    Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden APIFORCE!
  • geten

    Låter ju kanon, ska äta dem tills det att jag får ett + nu tänkte jag. Gör allt för en liten bebis!!

  • Susanne B

    En fråga-undrar hur det påverkar kroppen??min mens kommer på tok för tätt bara 10 dagar nu mellan blödningarna..hel konstigt-och ingen hjälp har jag fått!!

    susanne

  • geten

    samma här men den är nog inte förens slutet på nästa vecka men vi har börjat "öva" redan nu!!!
    Ska försöka lära gubben hur man ska göra, hihi.

  • Tessah

    Susanne B : jag skulle testa apiforce det kanske rätar till cykeln ??? Går ju alltid testa och se.

    Varför får du inte nån hjälp med det??? har du pratat me kk eller gyn ??? Låter ju hel fel att du blöder var 10:e dag.

  • efemeryda

    har ätit apiforce nu 1 månad o jag har haft mensvärk från o till vilket jag aldrig har känt av innan. O har haft mktgenomskinliga flytningar... men jag ska prova en månad igen o se om d funkar

  • Goldie82

    Tessah!!! Du skrev om att du anänt temp för att se när ägget släppt. så den morgonen tempen var högre än de andra dagarna då visste du att ägget var släppt, och alltså bara att sätta igång?

    Gjorde du det hellre än att ta ÄL test? är det lika bra med båda??

  • Tessah

    Goldie82: detr är lite försent att mysa när tempen stigit då menas de att man redan haft äl så att säga, så man skulle myst dagen innan tempen stigit.
    Så genom tempning lär jag mig när jag har äl.
    Genom att se tillbaka på kurvorna innan och se när jag hade äl.
    förstår du??? Är väldigt roligt se hur tempen ligger varje dag .m.m.

  • I väntan på mirakel

    Tessah,okej men då är det som det ska då=) läste att du fick mycket mindre mensvärk,låter ju kanon för jag brukar ha helt galen mensvärk!

  • Tessah

    i väntan på mirakel: Jaaa jag har alltid HEMSK mensvärk då jag brukar ha mens. Men sist nu kände jag knappt av mensen...hel konstigt. Den var mycket mindre än vanligt också..

Svar på tråden APIFORCE!