• EvigaLängtaan

    APIFORCE!

    Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

    Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden APIFORCE!
  • Sweetangel85
    Hej!

    Har bara några frågor....

    Nu när jag börja med apiforce så fick jag väldiga humörsvängningar vid ÄL, aldrg haft innan.. plus att brösten började ömma dagen efter ÄL, aldrig heller haft innan..
    Någon annan som fått så med, men varför??
    Äter dem först o främst för mina PMS-besvär.. vill ju inte ha såna känningar vd ÄL, osen innan mens OXÅ!
    BIM 31 Maj - Yo quiero un bebe
  • berlin1

    Festis: tack för grattis, hoppas mensen kommer snart för dig med.

    zuxqe: jag slutade äta när jag misstänkte att jag kanske var gravid. känns onödigt att äta nu.

  • Tintene

    Fröken Jansson skrev 2007-05-20 11:03:13 följande:


    Tetienne: Jag har haft tantbesök denna veckan och har börjat knapra nu. Blev inspirerad när jag läst i så många trådar att plussen bara ploppat fram efter Apiforce. Vi är på femte försöket nu och andra barnet (Lilleman blev till på första försöket men det var nog bara en ren lyckoträff). Blev snittad så några tankar lutar åt att det blivit nåt knas sen dess (har hört att snittade kan få lite problem med att få ägget att fästa).Men det är bara att köra vidare! Man ska inte klaga egentligen... finns ju de som hållt på hur länge som helst...Själv då?
    Blev oxå inspirerad att börja med apiforce efter att ha läst massa positivt! Har dessutom rätt långa o oreg. cykler så jag har inget att förlora...E bara på andra försöket.. (första barnet).
    Lycka till!
  • Fröken Jansson

    Tetienne: Lycka till själv!

    Mina cykler är regelbundna och på 30 dagar så jag hoppas inte jag sabbar något nu...

  • zadie

    hej!

    Har precis påbörjat en andra provera-kur för att kicka igång mensen. Kan man kombinera det med apiforce tror ni? inte samtidigt förstås, men att börja äta apiforce när mensen kommer nästa gång?

    brukar i vanliga fall hålla mig borta från allt vad piller heter, och att kombinera ett receptbelagt medel med hälsokur känns lite läskigt. men samtidigt värt att prova!

  • eitss

    Tjena tjejer,

    Nu har tanten kommit som väntat.... ingen bebbe denna gång
    Åt mitt första piller Apiforce i morse före frukost så nu lägger vi om listan för min del igen...

    Apiforce-BIM-lista

    20/5 Fanny87 (1)
    23/5 I väntan på mirakel (1)
    26/5 aeo83 (1)
    28/5 mycat81 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
    31/5, Sweetangel85 (1)
    1/6 icefemale (1)
    10/6 Tetinne (1)
    13/6 Fröken Jansson (1)
    19/6 eitss (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? Snozie (1)
    ?/? Zannz (1)

    Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

    GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1

  • mycat81

    Etiss - fy vad tråkigt
    Jag tror inte heller att det blev nåt för mig den här gången. Missade nog äl helt och hållet.
    Vi får ta nya tag nästa månad!

    Fanny87 - hur har det gått för dig?
    Du har ju åxå bim idag.
    Håller sig tant-eländet borta?

Svar på tråden APIFORCE!