• EvigaLängtaan

    APIFORCE!

    Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

    Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden APIFORCE!
  • eitss

    Nä, jag åt inte Apiforce denna gången så egentligen har jag inte vart med på "riktigt" förrän nu!!!
    Det är surt när hon kommer men jag hade inte räknat med annat, även om jag hoppats.... nu är det nya tag!!

  • Tintene
    eitss skrev 2007-05-20 20:59:23 följande:
    Nä, jag åt inte Apiforce denna gången så egentligen har jag inte vart med på "riktigt" förrän nu!!!Det är surt när hon kommer men jag hade inte räknat med annat, även om jag hoppats.... nu är det nya tag!!
    Hoppas apiforcen hjälper till denna gången då!!!!!
  • eitss

    Ja det hoppas jag med, är så nyfiken inför denna period, hoppas att det går åt rätt håll så det inte krånglar till cykeln, har regelbunden cykel på 28-30dgr....
    Men det återstår att se, värt att prova iaf nu när man märker att det är så många som +:ar med Apiforcen!
    Vi följs välla åt här i tråden?! så får vi se vad som händer.
    Lycka till ni andra med....

  • Tintene
    eitss skrev 2007-05-20 21:07:59 följande:
    Ja det hoppas jag med, är så nyfiken inför denna period, hoppas att det går åt rätt håll så det inte krånglar till cykeln, har regelbunden cykel på 28-30dgr....Men det återstår att se, värt att prova iaf nu när man märker att det är så många som +:ar med Apiforcen!Vi följs välla åt här i tråden?! så får vi se vad som händer.Lycka till ni andra med....
    Självklart ska vi följas åt!
    Själv har jag ju bara ätit apiforcen i ca 2 veckor. men jag e jättehoppfull.. -precis som du säger verkar det ju vara rätt många som plussar då de ätit apiforce.. Hoppas sååå att man blir en av dem!.. Men antagligen blir kommer man bli besviken..:(
  • JAH innan

    jag har precis ätigt en pergo kur och jag äter apiforce. är det någon som vet om det kan göra mer skada än nytta??

  • Annfis

    Fröken Jansson: Välkommen! Det var ett tag sen.

    Fanny87: Hur går det?

  • festis

    hoppas jag får mina mens snart så man kan kolla ÄL.... =)

    vill så gärna plussa, mer än nå annat! :)

    fast mensen kanske inte kommer pga att jag är lite stressad dm här veckorna.... eller?

  • Fröken Jansson

    AnnFis: Tackar tackar! Kul att se dig! Du har ju BIM snart!!! Tjohooo! Håller tummarna! (det blev en del utropstecken här... he he...)

  • LOVEDOG

    Hej!
    Skulle vilja testa apiforce, finns det några biverkningar? Jag gillar inte egentligen att äta tabletter :S
    Men Jag har ätit pergotime men blev inte gravid o nu har Jag gett upp på den vägen.

  • Fanny87

    hejssn! har inte ahft tillgång till datan på ett par dagar..  eller den har inte fungerat som den ska... Här kom tant röd, så det blidde inget.. tyvärr..
    Men tänka bara höra Apiforce,, alltså jag fick ju inget riktigt streck på Äl testet jag gjorde nu sist, Och jag vaknar nästan alltid med huvudvärk, känner mig nästan hela tiden trött och hängig, kan detta bero på Apiforce???
    Vet inte om jag vil fortsätta isåfall, för det känns värre än baksmälla när jag vaknar vissa morgonar...
    Nån som vet???

Svar på tråden APIFORCE!