• EvigaLängtaan

    APIFORCE!

    Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

    Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden APIFORCE!
  • Fanny87

    sweetangel85: Vad synd... Skickar med en STOR STYRKEKRAM till dig...

  • Fröken Jansson

    SweetAngel85: Neeejjj... vad trist! Skickar över en stor varm kram!

  • eitss

    Styrkekram till Sweetangel85.

    Men hörrni, statistiken i tråden stämmer väl inte riktigt.
    De 2 eller 3 första gravida belv väl det i Maj??
    Så egentligen är den inte riktigt sååå fantastiskt som det ser ut....
    Även om det är väldigt bra ändå

  • eitss

    Jag börjar bli rädd att apiforcen inte hjälper mig utan snarare tvärt om, eftersom jag har positivt på ÄL test fortfarande, testade igår för jag var så nyfiken och det var jättestarkt.
    Förstår verkligen inte hur det kan bli så??
    Någon som har hört något liknande förut?
    Jag hörde att det kan bli så när ägget försöker släppa men inte klarar det så kroppen tror hela tiden att det är ÄL men ägget släpper inte.
    Vill verkligen inte påverka kroppen negativt med dessa Apiforce, hur tycker ni jag ska göra??
    Vad hade ni gjort?
    kram

  • Tessah
    eitss skrev 2007-06-08 10:27:21 följande:
    Jag börjar bli rädd att apiforcen inte hjälper mig utan snarare tvärt om, eftersom jag har positivt på ÄL test fortfarande, testade igår för jag var så nyfiken och det var jättestarkt.Förstår verkligen inte hur det kan bli så?? Någon som har hört något liknande förut?Jag hörde att det kan bli så när ägget försöker släppa men inte klarar det så kroppen tror hela tiden att det är ÄL men ägget släpper inte.Vill verkligen inte påverka kroppen negativt med dessa Apiforce, hur tycker ni jag ska göra??Vad hade ni gjort?kram
    Har du testat med gravtest???....så du inte är gravid att det är därför du fått utslag i en vecka ???? menar om äl testet ännu är jätte starkt ,låter konstigt!
    Sweetangel85 skrev 2007-06-07 17:39:25 följande:
    jag fick missfall, bara så ni ´vet..
    *STOR KRAM*! ursh va tråkigt.
  • eitss

    Japp testade i morse men det var inget.
    Ville med försäkra mig om att det inte var nåt sånt, men eftersom jag hade beräknad ÄL i tisdags så kan knappast en graviditet visa sig heller...
    Vat inte om jag ska sluta äta dem å hoppas att ägget släpper då om det nu är så att det inte gjort det.
    Eller om jag ska fortsätta å bara avvakta???

  • Fanny87

    eitss; tyckre det är jäte svårt att veta..
    JAg slutade på mina för jag fick bivärkningar, men åxå för att jag inte fick något riktigt utslag på ÄL stickan, och det hade jag fått inna Apiforce, så jag va rädd att det bara krånglade till för mig, tänkte hålla uppe nu ett tag och så får jag se vad som händer...

  • icefemale

    eitess: Jag hade också full stegring på ÄL-test i flera dagar, faktiskt i hela 11 dagar fram till jag fick mensen (dag 33-44). Ja, som du säger så verkar det som det beror på att ägget inte vill släppa.
    Jag tar inte apiforce denna månaden, för jag ska på mitt andra besök på gyn på onsdag och då tänkte jag fråga om han rekommenderar apiforce eller ej. Men fördelen med apiforce var att min cykel förkortades med hela 3 veckor och att jag inte hade några som helst menssmärtor, vilket jag brukar ha annars. Har du regelbunden cykel?


    ♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • Tintene

    Ändrar mitt BIM datum till ett ?... Har verkligen igen aning om när jag har bim...suck..

    Apiforce-BIM-lista

    23/5 I väntan på mirakel (1)
    28/5 mycat81 (1)
    31/5, Kantarellkisse (1)
    1/6 icefemale (1)
    13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
    15/6 MiniHedvig (1)
    16/6 mignonne (1)
    19/6 eitss (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? Zannz (1)
    ?/? Tetinne (1)
    Statistik: 18 X 0,2 = 3,6 (20%) borde bli gravida!

    GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    * sweetangel85 BF 7 Feb-08
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08

Svar på tråden APIFORCE!