• Anonym
    Äldre 25 Jun 11:22
    21693 visningar
    13 svar
    13
    21693

    Onanera när man har mens....

    brukar ni onanera när ni har mens och hur gör ni?

  • Svar på tråden Onanera när man har mens....
  • Anonym (ofräs­cht)
    Äldre 25 Jun 11:24
    #1

    Jag onanenar inte när jag har som mest mens, möjligtvis sista dan... jag blir äcklad av att se mensblodet på dildon efterår...

  • Anonym (iblan­d)
    Äldre 25 Jun 14:02
    #2

    Jag onanerar ibland när jag har mens. Om jag har tampong är det inga problem, då gör jag bara som vanligt. Jag brukar aldrig ha något i slidan, smeker bara klitoris. Om jag inte har tampong gör jag väl i och för sig också som vanligt, med den skillnaden att jag tvättar av mig ordentligt efteråt och någon gång har tvingats slänga lakanen i tvätten för att bindan legat på fel ställe. Hoppsan...

  • 2007 10 07
    Äldre 25 Jun 14:04
    #3

    ja jag onanerar nästan alltid när jag har mens e som kåtast då ju... sen onanerar jag inte i "hålet" de e ju inte där jag får orgasm genom

  • Anonym (nisse­)
    Äldre 5 Jan 15:09
    #4

    lyfter frågan eller tycker ni om att ha samlag då . vad tycker er partner

  • Anonym (nisse­)
    Äldre 5 Jan 15:14
    #5
    Anonym (nisse) skrev 2019-01-05 15:09:36 följande:

    lyfter frågan eller tycker ni om att ha samlag då . vad tycker er partner


    min fru är mer a het påt nu än när hon var yngre att ha mera sex nu än i unga dagar vid mensen , hon har fyllde 50 år 2018
  • Anonym (Klitt­is)
    Äldre 5 Jan 15:20
    #6

    Som vanligt. Klittis får mer kärlek än hålet bara. Min man är inte så sugen på samkväm då dock.

  • Anonym (H)
    Äldre 5 Jan 16:00
    #7

    Har man tampong i så blir det ju inget kladd med blod. Brukar endast onanera genom klitorisberöring, så för mig fungerar det trots mens! Efteråt byter man bara tampong då den brukar vara rätt uppsvälld efteråt, haha..

  • Anonym (Bh)
    Äldre 5 Jan 16:04
    #8

    Nu är min mens över 50+ men förr gjorde jag de i duschen med dildo .. då mannen inte ville stoppa in sin mandom ...

  • älskam­igmuch­o
    Äldre 5 Jan 16:16
    #9

    Klart jag gör oftast med duschen så jag både blir ren o värken försvinner o jag får njutning

  • Äldre 5 Jan 16:48
    #10

    Eftersom jag är man så kan jag inte riktigt svara på så mycket, alt 1, tampong + klitoris stimulering, alt 2, beroende av flöde, dildo i duchen, ha det bäst hela tiden.

  • Äldre 5 Jan 16:49
    #11

    Eftersom jag är man så kan jag inte riktigt svara på så mycket, alt 1, tampong + klitoris stimulering, alt 2, beroende av flöde, dildo i duchen, ha det bäst hela tiden.

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 5 Jan 17:09
    #12

    Nej då har man ju bara ont och så.

  • Anonym (Mensk­opp)
    Thu 11 Jul 2019 11:53
    #13

    Jag använder menskopp, så jag onanerar utan problem, dock är det som andra skriver mera fokus på klittan.

    Men jag kan ha sex också, inga problem, jag är väl bara lite trängre annars är det precis som vanligt.

Svar på tråden Onanera när man har mens....