• Metropolis Diana

    Travian Tråden!

    Finns det fler som spelar Travian på internet??

    Här kanske vi kan samlas!

    :)

  • Svar på tråden Travian Tråden!
  • Jimmy81

    hej har börjat spela detta spelet, men det tar sån tid att få nåt gjort och när trä och lera och allt annat e slut så tar det hur lång tid som helst innan man kan bygga ju, ska det ta jättelång tid eller e det jag som börjat fel eller?

  • MayaS
    Jimmy81 skrev 2007-08-06 21:59:52 följande:
    hej har börjat spela detta spelet, men det tar sån tid att få nåt gjort och när trä och lera och allt annat e slut så tar det hur lång tid som helst innan man kan bygga ju, ska det ta jättelång tid eller e det jag som börjat fel eller?
    Jag hr ju inte kommit så långt i spelet jag heller men ja det går trögt i början men jag tror att det blir bättre vad tiden lider..
  • Jimmy81

    mm får hoppas det, har du nåt tips på vad man ska bygga extra mycket av? tycker mina råvaror är slut hela tiden.

  • Anónimo
    Jimmy81 skrev 2007-08-06 22:52:41 följande:
    mm får hoppas det, har du nåt tips på vad man ska bygga extra mycket av? tycker mina råvaror är slut hela tiden.
    Det bästa man kan göra i början är att nästan bara satsa på resurser och få upp dom så jämt som möjligt. Så strunta i andra byggnader till en början, förutom grottor.
  • lillamuan

    fällor??? hur i hela friden bygger man det? vart ska jag klicka?

  • Anónimo
    lillamuan skrev 2007-08-11 17:16:12 följande:
    fällor??? hur i hela friden bygger man det? vart ska jag klicka?
    Vad är du för ras eller vad man ska säga? Det är bara Galler som kan bygga fällor.
  • lillamuan

    jaha jag e romare så då går det inte?


    Anónimo skrev 2007-08-11 20:47:29 följande:
    Vad är du för ras eller vad man ska säga? Det är bara Galler som kan bygga fällor.
  • Anónimo
    lillamuan skrev 2007-08-13 09:37:03 följande:
    jaha jag e romare så då går det inte?
    Nopp romare kan inte bygga fällor. Tvärr
  • Yumi

    Oh, så jag är inte ensam! Hittade travian för ett tag sen och har en by på s2, 321 invånare än så länge. Har klarat mig rätt bra från att bli "upptäckt" och plundrad tills nyligen. Men nu har jag några irriterande typer som "farmar" min by regelbundet och lämnar smulor som inte går att bygga vidare för... Blir så sur!

  • Anónimo
    Yumi skrev 2007-08-16 08:28:07 följande:
    Oh, så jag är inte ensam! Hittade travian för ett tag sen och har en by på s2, 321 invånare än så länge. Har klarat mig rätt bra från att bli "upptäckt" och plundrad tills nyligen. Men nu har jag några irriterande typer som "farmar" min by regelbundet och lämnar smulor som inte går att bygga vidare för... Blir så sur!
    Säger det igen Grottor, grottor
  • Yumi

    Har bara gjort 2 än så länge, men borde väl bygga fler grottor. Jag har ju ändå plats för det och man kan väl riva dom sen om man behöver utrymmet.

  • Anónimo
    Yumi skrev 2007-08-17 13:18:51 följande:
    Har bara gjort 2 än så länge, men borde väl bygga fler grottor. Jag har ju ändå plats för det och man kan väl riva dom sen om man behöver utrymmet.
    Jepp det är bara att riva sen. men du måste få upp huvudbyggnaden till nivå 10 först.
  • Felicia6

    Här har ni en till som fastnat
    började igår o är som tokig redan.. Enda som är dåligt är att råvarorna tar slut hela tiden

  • Boktokig

    Jaha, nu är ju s1 omstartad. Någon annan som har en by där?

  • Yumi

    Har funderat på att göra en by där, men sen när man tänker på hur väldigt kul det är att börja om från början... usch, vad jobbigt!

Svar på tråden Travian Tråden!