• Nyfike­nRosa
    Äldre 13 Aug 22:39
    528834 visningar
    19471 svar
    19471
    528834

    Vita hem del 5

    Välkommen till tråd nummer 5, gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
  • Svar på tråden Vita hem del 5
  • number­one
    Äldre 13 Aug 22:42
    #1

    *sätter mig till ro i fåtöljen och väntar på sällskap*


  • Nyfike­nRosa
    Äldre 13 Aug 22:43
    #2

    Den blev liiiite kortare nu iaf


    ~♥ Mamma Till Världens Vackraste Ängel ♥~
  • number­one
    Äldre 13 Aug 22:44
    #3

    Är jätte fint!! du är så duktig!!


  • mimmam­um
    Äldre 13 Aug 22:48
    #4

    Så kul med en ny tråd! Jättebra NR!


  • Fröken Vit
    Äldre 13 Aug 22:49
    #5

    Ja vad skojSkrattande
    Jag hänger gärna på om jag får.

    Mimmi006 - från vilken butik var bilden som hade den fantastiska klädhängaren som du visar i din blogg? *Måste ha till sovrummet*
    Du har ingen aning om vad den kostade va?

    man kanske kan köra själv av spraymålat hönsnät *fniss*
    Njaaa, där tog jag mig nog lite vatten över huvudet tror jag.
    (svara gärna i min gästbok, det är inte alltid jag hinner läsa ikapp, ni skriver ju så mycket, mitt i natten och tidiga mornarSkrattande

  • Äldre 13 Aug 22:50
    #6

    Jag läser massor med bloggar, men de allra flesta finns nog här
    Har sparat dem under favoriter!

  • number­one
    Äldre 13 Aug 22:58
    #7
    Fröken Vit skrev 2007-08-13 22:49:43 följande:
    Ja vad skojJag hänger gärna på om jag får.Mimmi006 - från vilken butik var bilden som hade den fantastiska klädhängaren som du visar i din blogg? *Måste ha till sovrummet*Du har ingen aning om vad den kostade va?man kanske kan köra själv av spraymålat hönsnät *fniss*Njaaa, där tog jag mig nog lite vatten över huvudet tror jag.(svara gärna i min gästbok, det är inte alltid jag hinner läsa ikapp, ni skriver ju så mycket, mitt i natten och tidiga mornar
    Oj va fint du har hemma.....!!
  • Äldre 13 Aug 22:58
    #8

    Nu har jag fått till ett bildprogram så jag kan få in bilder här igen....

    Mitt superfynd-bord (100 kr)

    DSCN5969.jpg

    Målad pall med text...

    DSCN5967.jpg

    Målad lampfot med ny skärm...

    DSCN5971.jpg

    Målad hylla (lite tomt än....tips??)

    DSCN5975_edited-1.jpg


  • number­one
    Äldre 13 Aug 23:01
    #9

    Shyme:

    Så fint du har gjort! Vad är det för program du har skaffat så du kan få in bilder här? JAg kan inte heller det?!


  • Äldre 13 Aug 23:02
    #10
    numberone skrev 2007-08-13 23:01:05 följande:
    Shyme:Så fint du har gjort! Vad är det för program du har skaffat så du kan få in bilder här? JAg kan inte heller det?!
    Det är inget program just för att få in bilderna här på FL, utan så jag kan miska ner dem för de är för stora för att ladda upp här....
Svar på tråden Vita hem del 5