• NyfikenRosa

    Vita hem del 5

    Välkommen till tråd nummer 5, gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
  • Svar på tråden Vita hem del 5
  • Kajsa M

    Ja och vad är det?


    nublu skrev 2007-09-24 18:56:04 följande:
    Kajsa: Ser ut som en Google-ad.
  • nublu

    Kajsa: Annonser från Google. Det går att ta bort den. Bara att redigera bort Ad-Sense om jag inte minns fel.

  • Kajsa M

    Ok tack! Ska se vad jag kan göra.


    nublu skrev 2007-09-24 19:10:02 följande:
    Kajsa: Annonser från Google. Det går att ta bort den. Bara att redigera bort Ad-Sense om jag inte minns fel.
  • Birks och Kalles mamma
    Beatrize74 skrev 2007-09-23 22:41:13 följande:
    Ett godnattinlägg (har verkligen känt blogglusta både igår och idag, härlig känsla, bäst att hänga på känslan så jag inte tappar bort den) beasbarnslikheter.blogspot.com/
    Tack för ett kul inlägg! Är boxen den från Rusta? I så fall måste jag nog ta och kolla efter en jag med.
  • Birks och Kalles mamma

    Värsta Supermamman skrev 2007-09-24 07:54:30 följande:


    Godmorgon!Snälla tjejer kan ni hjälpa mig att bestämma mig, helt ot men ändå. Jag har ju varit hemma en vecka för att jag har en muskelinflammation i axeln. Idag är sista dagen på sjukskrivningen och jag mår mycket bättre. Har i princip inte ont alls, men jag får mycket mer ont efter att ha burit något. Igår hängde tvååringen hos mig i kanske fem minuter och aj vad ont jag fick. Var tvungen att ta värktabletter på kvällen.Men hur ska jag göra nu?? Vara hemma och inte ha jätteont eller gå tillbaka till jobbet som ju är tungt och krävande? Det känns dumt att komma till en läkare  och inte ha särskillt ont men också dumt att gå tillbaka för tidigt.Juliah: Kan jag skicka min make på presentköparkurs hos din? *grön av avundsjuka*
    Jag skulle försöka vara hemma lite till och sedan gå tillbaka till ett jobb som fungerade med armen. Prata med arbetsgivaren.
  • Det ljuva livet

    Fy, fl är seeeeeeegt som kola ikvällSkrikandes. Får se om jag kommer ihåg allt..

    Sunmaid: Vad tråkigt! Många kramar!

    Skogstjärnan: Inte mer än rättvist att du nån gång får shoppa upp det han fick i böter .

    Smajla och B&K´s mamma: Jag kommer att vara hemma. Ska till doktorn imorgon och såsmåningom till företagshälsovården. Skönt att ha bestämt sig och känna att det är rätt val.

    Vad tycker ni om den här? www.ellos.se/images/products/large/92-69/92-6998.jpg Tycker nog att den är ganska fin men kan inte riltigt bestämma mig utan vill gärna spegla mig i era åsikter .

    *allt jag missat skyller jag på att det tagit mig x-antalminuter för varje sidbyte *


  • Sagalin
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-24 20:13:13 följande:
    Fy, fl är seeeeeeegt som kola ikväll. Får se om jag kommer ihåg allt..Sunmaid: Vad tråkigt! Många kramar!Skogstjärnan: Inte mer än rättvist att du nån gång får shoppa upp det han fick i böter.Smajla och B&K´s mamma: Jag kommer att vara hemma. Ska till doktorn imorgon och såsmåningom till företagshälsovården. Skönt att ha bestämt sig och känna att det är rätt val.Vad tycker ni om den här? www.ellos.se/images/products/large/92-69/92-6... Tycker nog att den är ganska fin men kan inte riltigt bestämma mig utan vill gärna spegla mig i era åsikter.*allt jag missat skyller jag på att det tagit mig x-antalminuter för varje sidbyte*
    Jag ger den 3,5 av 5 möjliga.
    Det är något med den som jag stör mig på men kan inte riktigt säga vad det är.
  • Sagalin

    Kajsa; vad sa din flicka när hon kom hem, blev hon glad för sitt spegelfönster?
    Tycker det var jättegulligt.
    Snart dags för ditt hem att vara med i Allt i hemmet, eller?!

Svar på tråden Vita hem del 5