• Nyfike­nRosa
    Äldre 13 Aug 22:39
    528843 visningar
    19471 svar
    19471
    528843

    Vita hem del 5

    Välkommen till tråd nummer 5, gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
  • Svar på tråden Vita hem del 5
  • mimmam­um
    Äldre 6 Nov 13:07

    Nu ska jag slå in swappisarna, kanske jag tom visar bild på paketen,var det du Ewis som efterfrågade det?


  • MildaM­aränge­r
    Äldre 6 Nov 13:09
    lasseliten skrev 2007-11-06 13:04:18 följande:
    MM- så fröken svart gillade den blåa?
    haha konstigt va... jag gillar blått också...
    lasseliten skrev 2007-11-06 13:04:49 följande:
    Jasså...vem? *nyfiken*
    ola heter han
  • MildaM­aränge­r
    Äldre 6 Nov 13:10



    SE HIT ALLA!!!!

    NY TRÅD ÖPPNAS FRÅN OCH MED NU

    vita hem del 6!!!!

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26619556.html


  • Champa­gne
    Äldre 8 Nov 09:54

    Vänligen diskutera inte avregistrerade medlemmar.

    /Moderator

  • Nove
    Äldre 8 Nov 10:54

    Juliah får jag vara pinsam nog att fråga om jag får komma in till dig på din sida, tyckte att den var så mysig att snoka i. (Förstår om du inte har någon lust).

  • Äldre 11 Nov 16:04
    gemelli skrev 2007-11-05 18:56:20 följande:
    SyltHär är dom www.bostalletskonating-butik.se/Shop/Image/Ar...
    Det ser inte ut som samma. Hade verkligen de andra en knopp?

    Hej alla, läser ikapp nu igen det är som tetris bara det att tetris är lättare.

    Jag har massor att blogga och skriva om men hinner inte så jag håller på att spricka.

    Mina swapkransar är så gott som klara men nu har jag fått en ny idé. Som inte säkert går att göra (shit vad upphausat detta blir nu...)
    vi får se...
    Kram och så skulle jag vilja svara en massa men minns inte riktigt men en sak kommer jag ihåg STORT GRATTIS Anton!
  • pippo7­5
    Äldre 11 Nov 19:58

    Men hallå vad har ni gjort!? Jag som ääälskar att snoka runt och flukta på era inredningsbilder i era galleri och nu så är det låst överallt *snyft*
    Vill ni vara så vänliga att låsa upp för mig...trots att jag själv inte har så många bilder att bjuda på? Jag är mest snäll, inte så skum och väldigt inredningsintresserad

  • Juleja
    Äldre 12 Nov 12:58

    Vi ska så småningom köpa en ny soffa, en tresitsig eller möjligtvis en trea med inbyggd schäslongdel ni vet. Jag vill ha en tygsoffa, men nu tll frågan: Jag suktar ju så klart efter en ljus, gärna Ikea-Blekingevit. Men hur smart är det? Om man äter framför tv:n, har några över på fika och sitter där, när barnen kommer (första är på väg) osv. Det går ju att tvätta klädseln, i 30, 40 eller 60 grader, men inte använda klorblekning står det.

    Hur funkar vit tygsoffa med barn och vardagsliv? Vad är bra alternativ?

    Vill ju inte vara nån polis som oroar sig varje gång nån närmar sig soffan, det måste var funktionellt!

  • Äldre 12 Nov 13:44
  • Rosesa­rered
    Äldre 13 Nov 10:21

    Inredningstips tack:

    Är ute efter sänglampor, har lagt upp 2 olika i mitt galleri. Vilken tycker ni är finast?

  • nublu
    Äldre 13 Nov 10:33

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26619556.html

    Vi håller till här numera!