• Vira84
    Äldre 21 Aug 14:50
    15494 visningar
    197 svar
    197
    15494

    Modifast!?!?

    Hejsan alla glada!

    Jag har precis börjat med modifast och undrar om det finns någon mer här inne som också försöker gå ner i vikt med hjälp av modifast.

    Eller kanske någon som har använt sig av denna metod förut, Hur mycket gick ni ner? hur mådde ni? mm.

    Tacksam för alla svar: Jenny

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-30 12:29:49:
    Jag har förstått att det är ganska många här inne på familjeliv som går eller har gått på Modifast diet och tänkte därför föreslå att vi kanske kan sriva av oss lite grann här inne allihopa. Alla kan ju behöva lite pepp från tjejer och killar i samma situation. Några lite lättare kramar från mig

  • Svar på tråden Modifast!?!?
  • Äldre 13 Oct 18:00

    mm jag fuskade lite o köpte plommon röda goda saker....men jag fick mitt straff för att jag fuskade d satte verkligen fart på min mage kan jag lugnt erkänna.....

  • Vira84
    Äldre 14 Oct 18:19

    haha jag plommon vet precis vad dom ska göra med en! Först ska dom ligga där i affären och läska oss sen ska dem smaka så gott att man inte kan sluta äta fast sen kommer straffet!!! TOA haha.

    Fast det hade nog jag behövt när jag gick på modifast! kan ju inte påstå att jag var på toa så ofta som man kanske borde!

    Ha en trevlig kväll

  • Äldre 14 Oct 19:55

    ja fy sjutton nu behöver jag inte gå på flera månader ha ha...

  • Vira84
    Äldre 18 Oct 17:41

    Hallå!!
    Här var det tyst som i graven minsann.
    Hur går det för er flickor?

  • Äldre 18 Oct 20:13

    ja d e sällan någon skriver i den här tråden längre...hur går d för dig vira84

  • Vira84
    Äldre 19 Oct 08:23

    Jo då det går fint. igår hade jag en heldag med modifast och det var fakriskt riktigt gott haha det trodde jag aldrig att jag skulle tycka!

    Hur går det för dig då?

  • Äldre 19 Oct 12:04

    Hej tjejer,

    Kan ni inte berätta lite om modifast?
    Jag kör med Cambridge... undrar om det är ungefär samma??

    Hur mkt ska man äta, hur ofta, äter man nått annat... hur mkt har ni gått ner och på hur lång tid osv....

    Kramar Jenny


    www.donna.nu - sida för oss som vill ner i vikt, prata mode, smink, och så klart en hel massa annat
  • Äldre 19 Oct 12:33

    jodå för mig går d sådär är inne i en svacka där jag bara går o längtar efter mat men ska försöka stå emot i alla fall...är ju inne på dag 45 tror jag o har gått ner 12.6 kilo..

    hej jenny...modifast är billigare än cambridge i alla fall..man tar fyra påsar per dag o äter inget annat till att börja med i alla fall....men d e mer kalorier i modifast än cambridge...själv så har jag bara provat modifast så jag vet inget om hur smaken är i förhållande till cambridge men d funkar för mig i alla fall.

  • Äldre 19 Oct 12:40

    Okej... vad kostar modifast för en vecka??


    www.donna.nu - sida för oss som vill ner i vikt, prata mode, smink, och så klart en hel
  • Äldre 19 Oct 12:47

    ett paket på deras hemsida kostar 99 o det räcker två dagar så...d blir hmm....nja du får räkna själv hi hi...

  • Äldre 19 Oct 12:54

    Ooookej tack :)

    Det blir ca 347:- för en vecka då...
    Cambridge kostar ca 440:- för en vecka... inte så jätte stor skillnad.

    Kommer ni in i ketosfas oxå?


    www.donna.nu - sida för oss som vill ner i vikt, prata mode, smink och mkt annat
  • Äldre 19 Oct 13:30

    nä man kommer inte in i ketos med modifast i och med att man får i sig mer kalorier än cambridge.

  • Bast
    Äldre 19 Oct 14:17

    Får jag också fråga lite? Jag var in och kollade på hemsidan, men jag hittade inte riktigt vad jag sökte...
    Får man med "instruktioner" när man beställer?
    Ska man följa något speciellt koncept när man börjar äta igen, typ "si och så mycket av det eller det"?
    Tycker ni att ni blivit mätta nog av det?

  • Äldre 19 Oct 17:20

    nä jag har inte fått med nå instruktioner men d står på deras hemsida hur man ska följa deras program...nu gör inte jag det utan jag kör på eget bevåg o längre än dem rekommenderar...
    bara första dagarna som man är hungrig sen är man inte d längre i alla fall inte jag....

  • S u n s h i n e
    Äldre 19 Oct 22:26

    Jag har fått med instruktioner, och det står på deras hemsida också. Efter pulverpeioden kör man upptrappning i några veckor och man ska äta enligt tallriksmodellen.

    Det är bara under första veckan som man känner av hungern, sedan går det över och det blir lättare och lättare för varje dag som går.

    Lycka till!

  • Vira84
    Äldre 22 Oct 09:39

    Jippie!!!!
    Jag får på mig mina dröm jeans!!!
    Hahaha det trodde jag aldrig att jag skulle få!
    hihi det var allt jag hade att säga idag.

    Pussar och kramar från Lilla mig!!

  • Äldre 22 Oct 10:48

    vira84 grattis till dig .....själv så har jag fuskat med mat o d visade sig på vågen direkt.....men nya tag i dag kan ju inte ge upp nu helt plötsligt.....

Svar på tråden Modifast!?!?