• Toreli­a
    Äldre 12 Sep 11:08
    2432 visningar
    5 svar
    5
    2432

    Fnas i Mårtens ficka?

    Finns det någon som kommer ihåg ett barnprogram med det namnet?

    Jag har frågat alla jag känner men ingen minns det, jag börjar tro att det är något jag drömt! Jag har för mig att det handlade om några små djur som bodde i en liten killes (mårten) ficka, dom såg ut ungefär som kvalster (yuk!). Det måste ha varit sent 80-tal eller tidigt 90-tal. Har googlat men utan resultat.

    Har jag drömt det här eller finns det någon som minns detta barnprogram?

  • Svar på tråden Fnas i Mårtens ficka?
  • Toreli­a
    Äldre 12 Sep 22:24
    #1

    Ingen som minns?

  • Äldre 30 Dec 12:31
    #2

    Hej! Jaaaag kommer ihåg och googlade just efter det ???? Mindes bara ordet Fnas.

  • Wed 16 Oct 2019 15:55
    #3

    Hej! 12 år senare????????Kom att prata om Fnas i Mortens ficka på lunchen! Ingen annan än jag och min syster som minns detta! Kul att se att vi inte är helt ensamma!!????

  • Wed 16 Oct 2019 16:14
    #4

    Jag känner igen det... Det var det svenska namnet men det var egentligen ett brittiskt program vill jag minnas.... Försöker desperat komma ihåg vad det hette i orginalspråk...


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Thu 17 Oct 2019 08:36
    #5

    Å vad kul att du också känner igen det!

    Ok trodde det var svenskt, men super om du minns originaltiteln, så kanske man får fram något den vägen

    Tänkte jag skulle kolla med SVT arkiv... det var ett ganska knasigt program om jag minns rätt med ett ungdoms-fnas som skulle ut i stora vida världen, dvs utanför fickan, och ta sig över till den andra fickan...Haha!

Svar på tråden Fnas i Mårtens ficka?