• Anonym (mamma­)
    Äldre 3 Oct 12:08
    81541 visningar
    490 svar
    490
    81541

    15-åring gömmer blöjor på rummet

    Vad har vi gjort för fel? Jag hittade tre vuxenblöjor och en napp gömda längst inne i garderoben i min sons rum och när jag frågade honom varför han hade dom så blev han alldeles röd i ansiktet och skrek att det skulle jag minsann skita i. Jag antar att det är nåt sexuellt fast det vet jag ju inte men varför skulle han annars ha blöjor? Han kissar ju inte på sig. Är det PBU som gäller nu?

    Hjälp!!!

  • Svar på tråden 15-åring gömmer blöjor på rummet
  • Anonym (123)
    Äldre 7 Jan 15:08
    Lussekatten87 skrev 2011-01-07 14:36:23 följande:
    Han måste ju vara 18 år nu vid det här laget! så det spelar ingen roll längre,han är myndig.Han gör väl vad han vill med sitt sexliv.
    Insåg nu vad du menade, tråden är inte ny om man säger så
  • Lussek­atten8­7
    Äldre 7 Jan 15:14
    Anonym (123) skrev 2011-01-07 15:08:15 följande:
    Insåg nu vad du menade, tråden är inte ny om man säger så
    hiihi nää!
  • Anonym (öööö)
    Äldre 7 Jan 15:16
    redneck girl skrev 2010-12-27 16:36:15 följande:
    han tänder ju på det förstår du väl.
    Ja annars skulle han nu inte ha napp!!!!
  • Anonym
    Äldre 7 Jan 15:39

    Läste bara till sida 8. Undrar hur alla ni som tycker att det är hemskt att mamman städat hans garderob hade tyckt om hon istället hittat 3 flaskor vodka och en påse  med vitt pulver. Hon läste ju inte hans dagbok precis....Inga påhopp utan bra svar till hur man som förälder ska förhålla sig. Hur har man koll och upptäcker sådant annars? 

  • Äldre 7 Jan 16:46

    Ja, han tänder såklart på det.


    128
  • Tezz i
    Äldre 7 Jan 16:48

    Tråden är från 2007....

  • Äldre 7 Jan 17:00

    Ojdå. Kan en tråd ligga kvar så länge?


    128
  • Äldre 7 Jan 17:26
    Nillan skrev 2011-01-07 17:00:26 följande:
    Ojdå. Kan en tråd ligga kvar så länge?
    Så länge någon skriver i den så låses den inte.
  • Tezz i
    Äldre 7 Jan 17:30
    Nillan skrev 2011-01-07 17:00:26 följande:
    Ojdå. Kan en tråd ligga kvar så länge?
    tokar86a skrev 2011-01-07 17:26:03 följande:
    Så länge någon skriver i den så låses den inte.
    Numera så har alla trådar evigt liv...
  • gammel­smurf2
    Äldre 7 Jan 19:32

    Alltså, låt det vara bara. Antingen är det något tillfälligt random och då är det inget mer med det, eller så tänder han på det och då kan du aldrig ändra på det. Du är ägd, fast ändå inte eftersom det inte är din ensak.

  • plast killen
    Äldre 8 Jan 09:43

    klart han tänder på de och låt han göra de då,han kanske bara gillar kännslan att vara liten och känner sig trygg i detta han kanske  inte ens gör nått i blöjan utan bara har den på sig för sakens skull. att suga på en napp e nyttigare än att röka! att söka  hjälp han själpa istället för att hjälpa,en fetich e inget man väljer alltid. de kan växa fram lika så vissa som e tex homosexuella kan ha varit straighta innan,gift med en fru och inser en vacker dag att de inte e "hans grej" att vara med tjejer utan med killar. alla gillar olika och så länge ingen annan tar skada av de så låt han njuta av sina "tillbehör"!!!

  • Äldre 21 Jan 04:13
    Anonym (mamma) skrev 2007-10-03 12:08:24 följande:
    Vad har vi gjort för fel? Jag hittade tre vuxenblöjor och en napp gömda längst inne i garderoben i min sons rum och när jag frågade honom varför han hade dom så blev han alldeles röd i ansiktet och skrek att det skulle jag minsann skita i. Jag antar att det är nåt sexuellt fast det vet jag ju inte men varför skulle han annars ha blöjor? Han kissar ju inte på sig. Är det PBU som gäller nu?

    Hjälp!!!
    Info från en som orkade läsa ganska långt: Det var ett taskigt skämt från en tjej som han frågat chans på. Om det inte framkom något nytt efter typ sida 30...
  • Anonym (Scatl­over)
    Äldre 21 Jan 09:23
    Anonym (jag) skrev 2007-10-03 12:12:18 följande:
    Antingen så har han det för att skämta med nån kompis om nåt.

    ELLER

    Så är det i ett sexuellt experimentellt syfte..

    Kontakta _inte_ BUP

    Däremot skulle jag ha sagt (om det va min unge)

    "om det nur är av en sexuell anledning som du har dom där grejerna så är du väldigt ung i förhållande till så avancerade lekar"
    Fast det är ju i den åldern man utforskar sin sexualitet. Själv började min fetish redan i 13årsåldern.
  • Anonym (tjej sexton­)
    Äldre 15 May 16:28

    Oj. Hade blivit rätt arg på mina föräldrar om dom hade kollat bland mina saker. Fast det är ju skillnad eftersom jag har god ordning och du plockade ju bara ordning lite. I alla fall.

    Min mamma vet nästan allting om mig, vi är väldigt öppna för varandra. Men hon vet inte om att jag har sex då och då med en kille och att jag har både kondomer och p-piller på mitt rum ;)  (gömt dom väldigt noga)
    Dock är det kanske inte lika pinsamt som gömda blöjor och nappar.

    Men jag skulle ändå dö om dom fick reda på det. Dom tror att jag är världens bästa, lydigaste flicka som aldrig gör något dumt. Och att ha sex med någon jag inte är ihop med känns inte jättebra. Men aja det är som det är. Och ganska mysigt.

    Men egentligen kanske det inte är något allvarligt med din son, han kanske mest är nyfiken. Fast jag har ingen aning, det verkar lite skumt med blöjor och nappar!

  • plast killen
    Äldre 15 May 23:41

    man kan ju alltid skyla på att man fått nappen av nån tjej för att man ska sluta röka eller bita på naglarna eller nått,men en blöja kan vara lite svårare att förklara bort...

  • Äldre 16 May 00:13
    Anonym (mamma) skrev 2007-10-03 12:08:24 följande:
    Vad har vi gjort för fel? Jag hittade tre vuxenblöjor och en napp gömda längst inne i garderoben i min sons rum och när jag frågade honom varför han hade dom så blev han alldeles röd i ansiktet och skrek att det skulle jag minsann skita i. Jag antar att det är nåt sexuellt fast det vet jag ju inte men varför skulle han annars ha blöjor? Han kissar ju inte på sig. Är det PBU som gäller nu?

    Hjälp!!!
    Hmm känns som om jag läst detta förr.... tror grabben då hade blivit mobbad i skolan...
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • plast killen
    Äldre 24 May 16:41

    låt killen gilla vad han vill så länge de inte skadar nån annan!

  • Äldre 24 May 19:43

    men varför skulle du gå till bup?

    din son håller på att hitta sig själv i det sexuella och det är något han måste göra själv, det kan inte du hjälpa honom med och att sitta och peka med hela handen och säga att det där är inte acceptabelt eller liknande kommer bara förstöra er relation och han kommer känna att det är något fel på honom. låt honom vara och rota inte bland hans saker om du inte kan acceptera alla konstigheter som du kanske kan råka hitta.


    beccastina.blogg.se - mamma till två fantastiska pojkar <3
  • Äldre 24 May 19:46
    BeccaStina skrev 2011-05-24 19:43:57 följande:
    men varför skulle du gå till bup?

    din son håller på att hitta sig själv i det sexuella och det är något han måste göra själv, det kan inte du hjälpa honom med och att sitta och peka med hela handen och säga att det där är inte acceptabelt eller liknande kommer bara förstöra er relation och han kommer känna att det är något fel på honom. låt honom vara och rota inte bland hans saker om du inte kan acceptera alla konstigheter som du kanske kan råka hitta.
    Bra inlägg.

    Jag har aldrig fattat varför vissa föräldrar skall rota runt på ungarnas rum.
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Äldre 24 May 20:03
    Henrik31 skrev 2007-10-03 12:25:25 följande:
    Låt honom hållas?
    Så länge killen är 15 år och bor hemma så har ju föräldrar något att säga till om.
    Själv hade jag krävt att få veta vad i h-e blöjorna skulle användas till.

    Vore det sexuellt så hade man ju fått prata om saken o varför sonen redan hunnit utveckla en morbid sexuell läggning.
    Morbid....vet du vad ordet betyder? Ser inte kopplingen till blöjor i alla fall.
Svar på tråden 15-åring gömmer blöjor på rummet