• micorazón

    Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

    Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

    Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

    Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?


    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

    Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

    recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

    recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

    LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

    LISTTRÅD nr 2

    Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

    www.familjeliv.se/Forum-5-72/

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

    Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

    lexin2.nada.kth.se/

    Så nu kör vi:

    naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

    sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

    Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • micorazón

    jaha, så NU försvinner alla när jag väl kommer in ???? buhuuuuuuu *gråter*


    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • micorazón

    ååå så gott med all frukt melie!!!!!!! Såg jättefint ut! *planerar för fullt inför dantes kommande födelsedagsfest i junI!* Perfekt att ha frukt istället för tårta. Dock brukar jag göra jordgubbstårta med färsk frukt i med lite grädde mums mums


    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • alisandra

    Haha, ni får tro vad ni vill tjejer Men era karlar kan nog också ska ni se, hahaha!

    Vad kul att bilden blev bra!

    Det där är nog typiskt albaner för bujar är PRECIS likadan.

    Han skulle ALDRIG åka i min bil. Den är full i kläder, skor, smink, hårnålar och skitig.

    Men jag skiter väl i det, eller jag orkar inte göra rent min bil och den är gammal så jag tycker inte det är så noga med den!

    Men Bujar förra bil var pedantskött! Han var helt galen på mig engång när jag kört den i biltvätten och för han har alltid tvättat den för hand.

    Såg sprillans ny ut! fast den var en 01:a och rovern han köpte nu är han helt pedant med, han är lika hemma med.

    hahaha karlar! och ALBANER


    micorazón skrev 2008-01-15 21:11:04 följande:
    hahahaha GUUUUUUD, väcker ju nästan sonen här hemma o grannarna tror att jag är psykiskt störd eller nåt som sitter o asgarvar framför datorn ahhahahahahahahaha Melie: Hoppas blåmärket försvinner snaaart, håll dig borta från simhallar tills dess hihi Alisandra: säger som Melie, YEAH right att du skojar hahhahahahahahahah haha tråden is going DIRTY hahahahaÅÅåå tårta, glass, rukt.. så mkt gott ni pratar om!!! Blir ju sugen som attan här ju! Men men har inget hemma så det är inte så mkt att göra. Bor man på landet så gör man..jennie: hämtade bilen idag o den var i toppskick! Imorgon ska min pedantiske man (är det typiskt albaner? Jag har fått för mig det..rent rent rent? haha) städa HELA bilen. Skrubba alla säten o ta bort minsta lilla smuts o sen tvätta o vaxa utsidan hahaha Han är helt besatt av att den är smutsigt, satt o pratade om det i typ 1 timme från malmö idag. Hela tiden " men ååå så j-a skitig den är DÄÄÄÄR då!!!!!"... till slut blev jag arg o sa att han snällt kunde ta tåget hem om han inte ville åka i den OTROLIGT skitiga bilen. Då blev han tyst, gav mig en puss o sa " jag älskar dig, per gjithmonë"....jaha, vad svarar man på det lixom??? FAN, han vet hur man får tyst på mig.. hahahahaha Efter det kunde jag ju inte skälla på honom..... Annars har jag bara städat idag, har fått dille på att städa. Tror det är för att bebis snart kommer. Dax o "boa in sig". Var likadan med Dante. Hur var ni när ni var gravida (ni som har varit det)?? Några nojjor?
  • alisandra

    Nej! Jag är hääääär! *vinkar*


    micorazón skrev 2008-01-15 21:12:02 följande:
    jaha, så NU försvinner alla när jag väl kommer in ???? buhuuuuuuu *gråter*
  • micorazón

    ok, skönt att inte vara ensam hahahahah Ja, Besim är riktigt pedant, även hemma. M en asken e den att hans mamma har ju gjort allt innan så han börjar upptäcka det nu när han gör mycket själv hur j-a jobbigt det är att hålla ett hem PERFEKT haha


    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • alisandra

    Åh, det är supergott!

    Jag äter massa glass på sommaren, helst italiensk glass!

    Det är så gott!

    Finns en glass på Kupolen jag brukar köpa som heter mumsfillibabba och det är den godaste ever!

    Passande namn tror det är snickers typ..


    Albu skrev 2008-01-15 21:03:44 följande:
    älskar glass, fast mest pa sommaren och speciellt banana split..mummsssMèlie E skrev 2008-01-15 21:02:05 följande:
  • alisandra

    Precis som för Bujar då.

    Haha, det är inte lätt att ha ett "perfekt" hem.

    Det krävs lite slit! Hahaha!

    Dags att dom börjar inse det nu kanske.

    Vad har ni gjort idag då?


    micorazón skrev 2008-01-15 21:22:39 följande:
    ok, skönt att inte vara ensam hahahahah Ja, Besim är riktigt pedant, även hemma. M en asken e den att hans mamma har ju gjort allt innan så han börjar upptäcka det nu när han gör mycket själv hur j-a jobbigt det är att hålla ett hem PERFEKT haha
  • Albu

    Kolla du pa sidan??


    alisandra skrev 2008-01-15 21:11:58 följande:
    Du är en ängel!!! Vet du det?! Tack så mycket!Det där ska jag kolla upp DIREKT!Åh, lite solsken!!!!
  • Jeta

    HALLÅ flickor nu så ÄNTLIGEN har jag lagt upp lite bilder, har inte så mycket plats för fler bilder nu. Men jag har inte heller tid för fler nu.

  • PetraD

    inte bara jag då som är smart ju


    PuMaMoRsAn skrev 2008-01-15 20:50:27 följande:
    Att vi e flera malin här å att jag e hon den dära från hylte! Alla såg ju att det va jag som skrev just när jag skickade men när den listan sen går vidare å fler fyller på så vt man ju inte vilken malin de e Smarta lilla jag!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!