• Kajsan

    Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!

    Här är fortsättningen på årets adventskalendertråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m27188157.html

    Här tipsar vi varandra om mellandagsreor på nätet, vart kan man fynda? Och vad fyndar vi?
    Hjälp till att fylla på listan!

    www.litenbutik.se ( 23 dec )
    www.eleraff.se ( 26 dec kl 11.00 )
    smallkids.jetshop.se/ ( 26 dec )

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-24 21:49:49:
    www.minidani.se
    www.freshmilk.se
    www.lindex.se
    www.dunnis.se
    www.theaskladkammare.se
    kidzshop.jetshop.se/default.aspx
    www.mylittlestar.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-25 19:50:05:
    www.wiell.com
    www.babyshop.se
    www.1klass.se
    www.sheilastore.se/

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-26 12:15:13:
    www.kameleontdesign.se/
    www.sessanosus.se/butik/
    www.ajabajakids.com

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-30 15:29:11:
    www.elvasmatroll.se
    www.smatting.se
    www.happylina.se
    www.gangstar.se ( 1 jan )
    www.tuffatilda.se/
    www.funkybaby.se
    www.mellmine.se/shop/catalog/index.php
    www.hagabohag.se ( till 30/12 )
    www.babykompaniet.se/index.php
    www.inneonline.se/
    www.dekorlandet.se/
    www.laredoute.se/
    www.cerock.se/
    www.brandos.se
    www.trendybaby.se/ ( 1 jan )
    www.dobidobi.se/
    www.barnlycka.se/
    www.minirodini.se
    sweetfunky.jetshop.se/

  • Svar på tråden Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!
  • Tildas mamma

    Jag får snart en till kusin Om 2-3 v..

    Ge mig tips på något gulligt man kan köpa,unisex!
    Lite roligare att ge något från Småfolk eller Katvig eller liknande..Ist för HM o Lindex..

  • Joppis81
    Tildas mamma skrev 2008-01-30 11:03:07 följande:
    Jag får snart en till kusin Om 2-3 v..Ge mig tips på något gulligt man kan köpa,unisex!Lite roligare att ge något från Småfolk eller Katvig eller liknande..Ist för HM o Lindex..
    Köp en gullig liten suit från Småfolk! Älskar såna där heldräkter och hade jag haft en bebis nu hade den alltid varit klädd i såna.
    Annars är de där heldräkterna från Molo med lamm och kaniner på himlans söta och kan ju köpas på rea nu.
    Mamma till gostrollen Elvira & Viola
  • Tildas mamma
    Joppis81 skrev 2008-01-30 11:50:26 följande:
    Köp en gullig liten suit från Småfolk! Älskar såna där heldräkter och hade jag haft en bebis nu hade den alltid varit klädd i såna. Annars är de där heldräkterna från Molo med lamm och kaniner på himlans söta och kan ju köpas på rea nu.
    Ja Freja har den där rosa med katter på från Småfolk..fast den är ju inte särskilt unisex hihi..

    vet du nån bra sida med Molo-kläder? Gärna rea
  • futura

    Kan nån hjälpa mig? Vill ha en molo lurv overall i grön med rosa kanter eller någonannan färg. I storlek 62 eller 68. Någon som sett någon sån nån stanns? Och så molo gamla regnbågs byxorr strlk 56 eller 62 nån stanns med låg frakt?

  • Joppis81
    Tildas mamma skrev 2008-01-30 11:56:58 följande:
    Ja Freja har den där rosa med katter på från Småfolk..fast den är ju inte särskilt unisex hihi..vet du nån bra sida med Molo-kläder? Gärna rea
    Nä, den är väl inte direkt unisex, men hade jag haft en son skulle han fått ha den för den är ju supersöt!

    Njae, kan inte så mkt om Molo, gillar i princip bara de där djur-trycken, men Elva Små Troll hade båda dressarna på rea såg jag.
    Mamma till gostrollen Elvira & Viola
  • Tildas mamma
    Joppis81 skrev 2008-01-30 12:04:18 följande:
    Nä, den är väl inte direkt unisex, men hade jag haft en son skulle han fått ha den för den är ju supersöt! Njae, kan inte så mkt om Molo, gillar i princip bara de där djur-trycken, men Elva Små Troll hade båda dressarna på rea såg jag.
    Ja den är supersöt!!Freja är så gullig i den

    Ska kika lite om jag hittar nå gulligt i stl 56..
  • Tildas mamma
    Joppis81 skrev 2008-01-30 12:04:18 följande:
    Nä, den är väl inte direkt unisex, men hade jag haft en son skulle han fått ha den för den är ju supersöt! Njae, kan inte så mkt om Molo, gillar i princip bara de där djur-trycken, men Elva Små Troll hade båda dressarna på rea såg jag.
    Ja den är supersöt!!Freja är så gullig i den

    Ska kika lite om jag hittar nå gulligt i stl 56..
  • EnilemmE
    futura skrev 2008-01-30 12:03:38 följande:
    Kan nån hjälpa mig? Vill ha en molo lurv overall i grön med rosa kanter eller någonannan färg. I storlek 62 eller 68. Någon som sett någon sån nån stanns? Och så molo gamla regnbågs byxorr strlk 56 eller 62 nån stanns med låg frakt?
    Jag tror att det är svårt att hitta båda på samma ställe, om ens lurven finns kvar nånstans.. Byxorna finns i 56 på Gucce för 89 kr, frakt 49 och i stl. 62 på babyclothes för 149, frakt 39 kr! Men lurven har jag inte sett i de svenska shopparna på länge.. Kanske finns både byxa och overall i nån dansk shop!
    ♥ LOVA ♥
  • Joppis81

    Nu har jag klickat hem lite saker från Lilla W, de hade lite Plastisock som jag köpte, hoppas nu bara att alla plaggen finns.


    Mamma till gostrollen Elvira & Viola
Svar på tråden Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!