• Anonym

    Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

    Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

    Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

    Detta är fortsättningstråd för ...

    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

  • Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (Kåtbock)

    Min svägerska (36år)och hennes dotter (17år).
    Jag skulle så gärna vilja sova över hemma hos dom. Jag skulle gå upp tidigt och väcka dottern och gå in i badrummet och raka hennes fitta. Be att hon tog på sig sina ridstrumpor, ridstövlar och ridhjälmen. Tagit på henne en riktigt tajt tröja så att hennes små bröst lyser genom tröjan, gått till tvättstugan och hämtat ett par av svägerskans använda trosor och tagit på henne dom. Burit upp henne till sitt flickrum och lagt ner henne på sängen och börjat slicka henne, tänk er doften av svägerskans fitta och smaken av hennes dotters. Sedan hade hon fått suga upp ett riktigt praktstånd och satt sig på och ridit tills hon kommit, då lägger jag henne ner på rygg och knullar henne hårt tills jag sprutar långt in i henne.
    Sedan hade jag gått ner till svägerskan och krupit in under hennes täcke och börjat smeka henne över fittan, brösten och låren så att hon vaknar. Vi hade lagt oss i en 69:a (tänk er känslan när hon suger min kuk som precis har sprutat i hennes dotter). När kuken står igen så lägger jag henne raklång på mage och tränger in djupt i fittan bakifrån tills hon kommer, då hade jag dragit mig ur och lagt satsen på hennes rumpa.

    E så djävla kåt på dom två......

  • Anonym (Ja, tack!)

    Välkommen till mig Det får du gärna göra på mig! Blir alldeles blöt av att tänka mig det du beskriver.
    jag är tjej jag med.
    Anonym (tjej) skrev 2008-02-24 23:51:03 följande:


    Att få ligga mellan benen på en mullig tjej och lapa fitta mmmm.Kyssa och naffsa de fylliga rakade fittläpparna, försiktigt dra tungan och sära på fittläpparna, känna den härliga sötman. Leka försiktigt med tungan på den svullna klittan....åh, blir grymt kåt vid bara tanken!Just detta att få slicka fitta. Mums.
  • Anonym (sköningen)

    Anonym (Kåtbock) skrev 2008-03-02 14:35:34 följande:


    Min svägerska (36år)och hennes dotter (17år).Jag skulle så gärna vilja sova över hemma hos dom. Jag skulle gå upp tidigt och väcka dottern och gå in i badrummet och raka hennes fitta. Be att hon tog på sig sina ridstrumpor, ridstövlar och ridhjälmen. Tagit på henne en riktigt tajt tröja så att hennes små bröst lyser genom tröjan, gått till tvättstugan och hämtat ett par av svägerskans använda trosor och tagit på henne dom. Burit upp henne till sitt flickrum och lagt ner henne på sängen och börjat slicka henne, tänk er doften av svägerskans fitta och smaken av hennes dotters. Sedan hade hon fått suga upp ett riktigt praktstånd och satt sig på och ridit tills hon kommit, då lägger jag henne ner på rygg och knullar henne hårt tills jag sprutar långt in i henne. Sedan hade jag gått ner till svägerskan och krupit in under hennes täcke och börjat smeka henne över fittan, brösten och låren så att hon vaknar. Vi hade lagt oss i en 69:a (tänk er känslan när hon suger min kuk som precis har sprutat i hennes dotter). När kuken står igen så lägger jag henne raklång på mage och tränger in djupt i fittan bakifrån tills hon kommer, då hade jag dragit mig ur och lagt satsen på hennes rumpa.E så djävla kåt på dom två......
    Oj oj oj vad kåt jag blev nu. hihi
  • Anonym (Också K6)

    Min man är iväg o hjälper en tjej...o jag vet att hon är kåt på honom. Så jag hoppas att han sätter på henne. Sedan får han komma hem till mig o berätta hur det var....

  • Anonym (AA)

    Anonym (Också K6) skrev 2008-03-02 19:58:18 följande:


    Min man är iväg o hjälper en tjej...o jag vet att hon är kåt på honom. Så jag hoppas att han sätter på henne. Sedan får han komma hem till mig o berätta hur det var....
    Skulle du inte bli grymt svartsjuk då? eller öppet kanske?
  • Anonym (Också K6)
    Anonym (AA) skrev 2008-03-02 20:22:33 följande:
    Anonym (Också K6) skrev 2008-03-02 19:58:18 följande: Skulle du inte bli grymt svartsjuk då? eller öppet kanske?
    Nej det händer nu alltså haha...o jag är inte svartsjuk bara jag vet vad som händer...
  • Gung Ho

    Jag skulle vilja träffa en dominant tjej(jag är oftast sexuellt dominant själv, men är sugen på att prova ngt nytt). Grejen är att jag är inte UG, så det måste ju vara ngn som kan tygla en dominant kille. Min sambo har inte ett dominant ben i kroppen tyvärr. Jag har en tjej som vill vara dominant på lut, men hon är ju min kompis fru så det blir nog inget..

  • Anonym
    Anonym (Kåtbock) skrev 2008-03-02 14:35:34 följande:
    Min svägerska (36år)och hennes dotter (17år).Jag skulle så gärna vilja sova över hemma hos dom. Jag skulle gå upp tidigt och väcka dottern och gå in i badrummet och raka hennes fitta. Be att hon tog på sig sina ridstrumpor, ridstövlar och ridhjälmen. Tagit på henne en riktigt tajt tröja så att hennes små bröst lyser genom tröjan, gått till tvättstugan och hämtat ett par av svägerskans använda trosor och tagit på henne dom. Burit upp henne till sitt flickrum och lagt ner henne på sängen och börjat slicka henne, tänk er doften av svägerskans fitta och smaken av hennes dotters. Sedan hade hon fått suga upp ett riktigt praktstånd och satt sig på och ridit tills hon kommit, då lägger jag henne ner på rygg och knullar henne hårt tills jag sprutar långt in i henne. Sedan hade jag gått ner till svägerskan och krupit in under hennes täcke och börjat smeka henne över fittan, brösten och låren så att hon vaknar. Vi hade lagt oss i en 69:a (tänk er känslan när hon suger min kuk som precis har sprutat i hennes dotter). När kuken står igen så lägger jag henne raklång på mage och tränger in djupt i fittan bakifrån tills hon kommer, då hade jag dragit mig ur och lagt satsen på hennes rumpa.E så djävla kåt på dom två......
    Jäklars va det rann till här nu!
    Såna där fantasier är så härligt förbjudna.
    Jag brukar fantisera om min svåger, att han ska komma upp bakom mig, smyga in händerna under min kjol och upptäcka att jag inte har några trosor på mig...
    Att han njuter av att smeka min runda röv och greppa min stora bröst, så annorlunda från hans trådsmala fru
    Fantasier är nice
  • Anonym (man)

    Jag tänder på att se gravida kvinnor. Kan inte låta bli att glo på magen. Tänker att de haft oskyddade samlag och hennes kille har sprutat sin sperma i henne,där målet med samlagen var att mannen skulle ha utlösning

  • Anonym (pervers:-D)

    Anonym (tjej25) skrev 2008-02-28 21:44:09 följande:


    Apropå fantasier,hur ska jag få min kille att yttra sina fantasier till mig? Förstår om han har fantasier som inte innefattar mig och att han därför inte vill berätta för mig. Men jag har frågat honom flera ggr om han inte vill "göra nåt" speciellt i sängen (eftersom jag tycker det skulle vara underbart att få uppfylla hans önskningar) men han svarar alltid att han är nöjd och att det är bra.Hur ska jag kunna mjölka honom? (Tror nämligen det mest handlar om att han inte "törs" berätta)
    Berätta om dina fantasier, titta på porr ihop (om ni inte bor ihop så kan man skicka bildlänkar på icq till varandra så får du en bra bild av vad han gillar och det kanske går lättare) och kommentera det du gillar, säg att inget kommer få dig att bli avskräckt om det så är att han vill att du skall ha en bajsig blöja* på dig men säg oxå att allt kanske du inte vill ställa upp på.

    *Fast du får ju fundera på om du verkligen vill veta en sån sak att han går igång på det.
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två